کد خبر: 159322 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 ژانویه 2018 - 08:40

روز گذشته /

برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر بخش لشت نشا

جشن تکلیف دانش‌آموز دختر لشت نشا نیر با هدف تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به انجام فرائض دینی برگزار شد.

به گزارش خوبان؛ جشن تکلیف دانش‌آموز دختر  با حضور امام جمعه ، بخشدار و شهردار لشت نشا در بقعه متبرکه آقا سید محمد رضا (ع) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام رنجبر امام جمعه لشت نشا نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خدا است و جشن عبادت بسیار مهم و بدین معنا است که رشد فکری در دانش‌آموزان ایجاد شده و آماده به جا آوردن دستورات الهی هستند.

امام جمعه لشت نشا خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: باید از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنید، زیرا این امر موجب می‌شود که هرگز اسیر هوای نفس نشوید.

وی عنوان کرد: روز رسیدن به تکلیف برای انسان عید محسوب می شود، برگزاری جشن تکلیف برای حفظ نظام ارزشی و تربیتی جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است.

حجت الاسلام رنجبر یادآورشد: دانش آموزان با رسیدن به سن تکلیف باید واجبات را انجام دهند و از محرمات و گناهان دوری و با پیروی از دستورات الهی راه خوشبختی را پیدا کنند.

گفتنی در این آیین معنوی تربیتی، دانش آموزان پایه سوم ابتدایی این مدارس با قرائت سوگند نامه، با خدای خود پیمان بستند تا با عمل به واجبات دینی و دوری از محرمات به فرامین خداوند بزرگ عمل نموده و همیشه قدردان نعمت های الهی باشند.

 

 

 

انتهای پیام/896


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads