کد خبر: 159253 - تاریخ: چهارشنبه، 24 ژانویه 2018 - 00:01

مسئول بسیج طلاب ناحیه مقدادخبرداد :

اولین یادواره شهدای روحانی بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌ نشا برگزار می شود

مسئول بسیج طلاب ناحیه بسیج مقداد شهرستان رشت از برگزاری اولین یادواره شهدای روحانی بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌ نشا خبر داد.

به گزارش خوبان؛ حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی مسئول بسیج طلاب ناحیه مقداد شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری اولین یادواره شهدای روحانی بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌ نشا خبر داد.

وی با  بیان اینکه این مراسم در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت نکوداشت مقام شهید غلامحسین زحمتکش برگزار می‌شود افززود : حجت‌الاسلام زحمتکش از شهدای شاخص روحانی استان گیلان به شمار می‌رود.

مسئول بسیج طلاب ناحیه مقداد شهرستان رشت ادامه داد : این یادواره برای نخستین‌ بار در شهر خمام برگزار می‌شود که با توجه به جایگاه روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس در تلاش هستیم تا با برگزاری این یادواره علاوه بر نکوداشت جایگاه روحانیت در جامعه اسلامی، از این نهاد معنوی و ارزشمند که در طول تاریخ کشور عزیزمان همیشه در صف اول مبارزه با ظلم، فساد و قدرت طلبان بوده در مقابل دشمنان دفاع کنیم.

پوریوسفی در پایان با بیان اینکه یادواره‌ شهدای روحانی هر ساله در یکی از بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء با محوریت یک شهید روحانی برگزار خواهد شد، تصریح  کرد: اولین یادواره شهدای روحانی روز پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام برگزار می شود.

 

انتهای پیام/3697455


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads