کد خبر: 159229 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 ژانویه 2018 - 13:05

شهرداری خمام خبرداد:

شهرداری خمام سه میلیارد تومان بدهی دارد/ جشنواره یخ در بهشت ایران در خمام برگزار می‌شود

 فکور با اشاره به بودجه پنج میلیارد تومانی امسال شهرداری خمام تصریح کرد: این شهرداری در مجموع سه میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش خوبان؛ موسی فکور در حاشیه بازدید از پروژهاه های شهری خمام اظهار کرد: اقدامات زیربنایی اولویت شهرداری و شورای پنجم شهر خمام است.

وی با بیان اینکه در حوزه فیبر نوری برنامه های ویژه ای در این بخش وجود دارد گفت: دوربین های شهری به زودی در شهر خمام نصب می‌شود.

شهردار خمام با تاکید بر اینکه راه و شهرسازی باید کمک ویژه ای با حوزه کنارگذر این شهر داشته باشد گفت: خمام ظرفیت های بالایی برای تبدیل شدن به شهرستان دارد.

وی تبدیل بخش خمام به شهرستان را از مهمترین خواسته های مردم این بخش دانست و تصریح کرد: خمام در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار گرفته و جزو نزدیک ترین شهرهای گیلان به منطقه آزاد انزلی و فرودگاه بوده و ظرفیت های بالایی در حوزه جذب سرمایه گذار دارد.

شهردار خمام با بیان اینکه شهرداری دارای وظایف فرهنگی، عمرانی و اجتماعی است بیان کرد: بودجه شهرداریها اغلب از منابع مردمی تهیه می‌شود.

فکور با اشاره به بودجه پنج میلیارد تومانی امسال شهرداری خمام تصریح کرد: این شهرداری در مجموع سه میلیارد تومان بدهی دارد.

وی با بیان اینکه خمام قطب تولید یخ در بهشت در کشور است افزود: جشنواره یخ در بهشت نیمه نخست سال آینده دربرگزار می‌شود و در تلاشیم المان یخ در بهشت را در ورودی این شهر نصب کنیم.

 

انتهای پیام/269


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads