کد خبر: 159200 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 ژانویه 2018 - 08:30

عضو کمیسیون عمران مجلس:

دولت مکلف به ارائه تسهیلات مالی لازم برای توسعه فعالیت‌های دریایی است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مکلف است تا تسهیلات مالی لازم را برای توسعه فعالیت‌های دریایی ازجمله خرید کشتی‌های باری، مسافربری و رورو را در اختیار بخش خصوصی قرار دهد.

به گزارش خوبان، حسن خسته بند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به سابقه و تجربه فعالیت سازمان بنادر و دریانوردی در بندرانزلی اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی، سابقه بسیار زیادی دارد و مدیران آن نیز از مدیران متخصص و باتجربه‌ای هستند.

وی با اعلام اینکه سازمان بنادر قطب کشتیرانی در دریای خزر است افزود: سازمان بنادر با توجه به فراهم کردن زیرساخت‌ها درگذشته و سرمایه‌گذاری‌ها چند سال اخیر به یکی از مهم‌ترین قطب کشتیرانی در دریای خزر تبدیل‌شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود امکانات لازم ازجمله کشتی در سازمان بنادر و کشتیرانی انزلی گفت: مشکل ما در حوزه کشتی‌های سردخانه دار و کشتی‌های رورو است که باید در این بخش سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به ارائه تسهیلات لازم برای توسعه فعالیت دریانوردی دانست و افزود: دولت باید اعتبارات لازم را به بخش خصوصی ارائه کند تا بتوانند کشتی مسافربری با صفر درصد و کشتی باری با شش درصد را خریداری و در فعالیت‌های دریایی و صادرات استفاده کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه صادرات محصولات و کالا مربوط به توانمندی بخش خصوصی و کشتیرانی جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: شرکت‌های خصوصی و کشتیرانی باید خود را به امکانات روز تجهیز کنند و با به‌کارگیری کشتی‌های سردخانه دار، باری، رورو و مسافری در دریای خزر سهم مشارکت خود را در فعالیت‌های دریایی افزایش دهند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads