کد خبر: 159176 - تاریخ: دوشنبه، 22 ژانویه 2018 - 17:16

دیدار آیت الله قربانی با خانواده “مهندس دوم نفتکش سانچی”+تصاویر

نماینده ولی‌‌فقیه در استان گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید خدمت “حامد بهاری” مهندس دوم نفتکش سانچی دیدار کردند.

به گزارش خوبان،  آیت الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز با حضور در منزل شهید خدمت “حامد بهاری” مهندس دوم نفتکش سانچی در رشت با خانواده وی دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این دیدار اظهار داشت: قلب تمامی ملت ایران از این ضایعه جانگداز به درد آمده و یاد و خاطره شهدای مظلوم سانچی همواره تا ابد در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی خاطرنشان کرد: شجاعت، صلابت و از خودگذشتگی جوانانی چون شهید حامد بهاری انقلاب و نظام را به‌سوی اقتدار پیش می‌برد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه خدمت به ایران اسلامی یک نعمت بزرگ و فریضه است اما به تبع خطراتی را در پیش دارد خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به‌واسطه جوانانی این‌چنینی در تمامی ابعاد نظامی، اقتصادی و سیاسی در جهان مطرح است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه از جان‌گذشتگی در راستای خدمت به میهن یک عنایت ویژه از سوی پروردگار است و شهیدان نظرکرده خداوند هستند تصریح کرد: خداوند برای شهدای مظلوم سانچی در این حادثه ناگوار مرگی با عزت را رقم زد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه خداوند در این حادثه صبر، استقامت و مسئولیت‌پذیری مدیران ارشد استان‌ و کشور را آزمود تاکید کرد: خانواده‌های شهدای سانچی در استان گیلان کم‌کاری مسئولان در دلجویی از آنها را بر پایه بی‌اطلاعی از محل سکونت آنها بگذارند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه سانچی تا ابد داغی ماندگار در دل ملت ایران است خاطرنشان کرد: ملت ایران و خانواده دلسوخته شهدای سانچی بر خواسته و رضای خدا صبر می‌کنند و می‌دانند که خداوند سرنوشت بندگان خود را تنها براساس خیر آنها رقم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه خداوند در آخرت دنیایی مالامال از نعمت برای شهدا در نظر می‌گیرد و شهدا به واسطه جایگاه والای خود در نزد پروردگار می‌توانند شفاعت کننده 80 هزار نفر باشند افزود: صبر و استقامت خانواده شهدا در نزد پروردگار دارای اجر و ثواب است.

مادر شهید بهاری نیز در این دیدار با اشاره به اینکه استاندار گیلان تاکنون هیچ دلجویی و دیداری از این خانواده نداشته است تصریح کرد: شهدای نفتکش سانچی با قبول رنج جانکاه دوری از خانواده تنها در راه خدمت به ایران اسلامی راهی این سفر بی‌بازگشت شدند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مرحمی نمی‌تواند تسکین مصیبت و داغ سوزان از دست دادن پسر جوانش باشد خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ارشد استان از روزهای نخست وقوع این حادثه در کنار خانواده شهدا از آنها دلجویی می‌کردند صبر و شکیبایی در مقابل این ضایعه جانگداز برای خانواده‌ها آسان‌تر بود.

پدر شهید حامد بهاری نیز با ابراز تشکر از همدردی تمامی مردم استان گیلان و ملت ایران در خصوص حادثه ناگوار کشتی نفتکش سانچی گفت: در مقابل خواسته و مشیت الهی سر فرود می‌‌آوریم و راضی به رضای پروردگار می‌شویم زیرا تنها اوست که خیر و سعادت بندگان خود را می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اهدای کتاب “قرآن درس زندگی” از تآلیفات خود به خانواده شهید بهاری از آنها دلجویی کرد.

انتهای پیام/ ت


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads