کد خبر: 15911 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 ژانویه 2013 - 21:00

مهندس كيهان هاشم نيا در حاشيه بازديد از بندر درحال احداث چمخاله؛

بهره برداری از فاز نخست بندر چمخاله تا دوسال آینده

خوبان خبر: مهندس کیهان هاشم نیا با بیان اینکه تاکنون 12 میلیارد تومان برای ایجاد زیر ساختهای این بندر هزینه شده است افزود : عملیات اجرایی طرح توسعه فاز نخست بندر از یک ماه آینده به طور رسمی آغازمی شود .

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، صبح چهارشنبه مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان در حاشیه بازدید از بندر درحال احداث چمخاله گفت : فاز نخست این بندر تا نیمه نخست سال ۹۳ به بهره برداری    می رسد .
مهندس کیهان هاشم نیا با بیان اینکه تاکنون ۱۲ میلیارد تومان برای ایجاد زیر ساختهای این بندر هزینه شده است افزود : عملیات اجرایی طرح توسعه فاز نخست بندر از یک ماه آینده به طور رسمی آغازمی شود .
وی اظهار داشت : برای این طرح در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد .
گفتنی است :  بندر چمخاله در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار در شهرستان لنگرود قرار دارد که با احداث فاز نخست این طرح  ، این بندر قادر به تخلیه و بارگیری ۶۰۰ هزار تن کالا خواهد بود . قابل ذکر است : در این بازدید نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، معاون عمرانی استاندار ، فرماندار لنگرود ، مدیران کل بنادر و دریانوردی و میراث فرهنگی استان نیز حضور داشتند .

مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان همچنین صبح امروز در سفری به شهرستان لنگرود از سردخانه ۷ هزار تنی در حال احداث این شهرستان بازدید  و درجریان مراحل ساخت آن  قرار گرفت .
گفتنی است : این سردخانه در زمینی به مساحت ۲ هکتار و زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال ساخت است . قابل ذکر است : ساخت این سردخانه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون بیش از ۷ میلیارد تومان  برای آن هزینه شده است و برای تکمیل آن ۲ میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است .

 

انتهای پیام/17


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads