کد خبر: 159072 - تاریخ: یکشنبه، 21 ژانویه 2018 - 11:29

دختر نمونه فاطمی پنج استان کشور انتخاب می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از انتخاب دختر نمونه فاطمی در گیلان خبر داد و گفت: همایش انتخاب دختر نمونه فاطمی از بین پنج استان کشور در روز ولادت حضرت زهرا (س) در رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خوبان؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین گلمیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به برگزاری همایش انتخاب دختر نمونه فاطمی در اسفندماه امسال اظهار کرد: این همایش باهدف تحکیم بنیان خانواده و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور پنج استان شمالی و شمال شرقی کشور در این همایش گفت: استان‌های شرکت‌کننده در این همایش، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان‌های رضوی، شمالی و خراسان جنوبی هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر استقبال دختران از این همایش تصریح کرد: تاکنون 350 نفر از دختران برای شرکت در همایش و انتخاب دختر نمونه فاطمی اعلام آمادگی کرده‌اند.

گلمیرزاده بابیان اینکه شرایط سنی داوطلبان در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال است گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت shamimehejab.ir جهت انتخاب دختر نمونه فاطمی ثبت‌نام و داوطلب شوند.

وی با اشاره به شرایط داوطلبان برای شرکت در مسابقه اظهار کرد: داشتن عفاف و حجاب برتر، حضور فعال در نمازهای جماعت و جمعه، فعالیت در مراکز بسیج و فرهنگی، داشتن مهارت آشپزی ازجمله شرایط داوطلبان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: آزمون مفاهیم کلی جزء 30 قرآن نیز از شرکت‌کنندگان گرفته می‌شود.

گلمیرزاده بابیان اینکه از هر استان دو نفر برای شرکت در همایش دختر نمونه انتخاب می‌شوند بیان کرد: به دلیل اینکه استان گیلان میزبانی این همایش را بر عهده دارد، از این استان چهار نفر برای تجلیل به ستاد همایش معرفی می‌شوند.

وی افزود: از بین این افراد یک نفر به‌عنوان دختر نمونه فاطمی سال 96 و 14 نفر نیز به‌عنوان دختران فاطمی انتخاب و تجلیل خواهند شد و از سایر شرکت‌کنندگان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با معرفی کانون عفاف و حجاب شهرستان لنگرود به‌عنوان دبیر این همایش خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از متقاضیان تا 11 اسفند ادامه دارد و همایش در روز ولادت حضرت زهرا (س) در اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads