کد خبر: 159034 - تاریخ: یکشنبه، 21 ژانویه 2018 - 09:00

بخشدار لشت نشا:

در دهه مبارک فجر باید اتحاد و همدلی خود را به نمایش بگذاریم

 غلامرضا علیجانی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسمات دهه مبارک فجر، افزود: در دهه مبارک فجر باید اتحاد و همدلی خود را به نمایش بگذاریم چرا که دشمنان برای از بین بردن وحدت ما تلاش می کنند.

به گزارش خوبان؛ غلامرضا علیجانی بخشدار لشت نشا در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر این بخش گفت:بیست و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی است و این ایام ایام الله نام دارد که نشانه اهمیت و ارزش دهه فجر است.

غلامرضا علیجانی گفت: دهه فجر، دهه گرامیداشت شعائر و ارزش های الهی است و امسال نیز همانند سال های گذشته باید از سوی مردم و مسئولان گرامی داشته شود.
بخشدار لشت نشا اظهار کرد: تمامی مسئولان باید با تلاش و هم افزایی بیشتر، توانمندی ها و خدمات نظام را به گوش آحاد مردم برسانند.

غلامرضا علیجانی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسمات دهه مبارک فجر، افزود: در دهه مبارک فجر باید اتحاد و همدلی خود را به نمایش بگذاریم چرا که دشمنان برای از بین بردن وحدت ما تلاش می کنند.

حجت الاسلام  رنجبر امام جمعه بخش لشت نشا  نیز با تبریک رسیدن ایام الله دهه فجر گفت :در دهه فجر مردم انتظاراتی دیگری از مسئولین دارند و دهه فجر ، دهه گره گشایی از مردم باشد و هر اداره ای که می تواند خدماتی را انجام دهد اعلام کرده و در این دهه خدمات مناسب تر و تکریم مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: وظیفه ما است در مقابل خون شهدا ،ارزش ها و خدمات انقلاب را به مردم و به خصوص نسل جوان باز گو کرده و مدیران بیایند در این دهه خدمات خود را به نظام و مردم اعلام کنند وخدماتی که ملموس تر و قابل دیدتر است را بگویند و شعاری عمل نکنند.

امام جمعه بخش لشت نشا  ادامه داد : ملت همیشه در صحنه ما با تجلی صبر، استقامت و پشتکار و خنثی نمودن فتنه های دشمنان توانست عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را چندین برابر بیفزاید و اکنون جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می زند و این مرهون خون شهدا و پیروزی مردم در انقلاب سال۵۷ است.

رازگردانی گفت: انتقال مفاهیم پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های شکوهمند انقلاب باید اهداف اجرای برنامه‌ها قرار گیرد و دراین شرایط حساس کنونی حفظ وحدت موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/45569


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads