کد خبر: 159030 - تاریخ: شنبه، 20 ژانویه 2018 - 17:00

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان خبر داد:

آتش سوزی در 8.5 هکتار از جنگل های گیلان طی دو روز اخیر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل های گیلان با توجه به وزش باد گرم، گفت: آتش سوزی مجموعا در مساحت 8.5 هکتار اتفاق افتاده است.

به گزارش خوبان، محسن یوسف پور ،با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل های گیلان با توجه به وزش باد گرم، اظهار کرد: با توجه به ورود جریانات هوایی جنوبی و باد گرم در استان، متاسفانه آتش سوزی هایی سطحی طی دو روز اخیر در عرصه های جنگلی و ارتفاعات تعدادی از شهرستان های استان رخ داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان افزود: مناطق شوک در شهرستان رودسر،مازیان نقله بر، هرکیان، سیدان و نورالعرش در شهرستان رودبار، لیفکوخندان در شهرستان شفت، سراوان در شهرستان رشت و گردکوه، صالح بر، سوخته کوه،جیرگوابر و کته شال در شهرستان لاهیجان دچار حریق شدند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی مجموعا در مساحت 8.5 هکتار اتفاق افتاده است،خاطرنشان کرد:با تلاش به موقع پرسنل جان برکف منابع طبیعی، مامورین خدوم آتش نشانی و مردم منطقه، علی رغم صعب العبور بودن این مناطق آتش اطفا شد.

این مقام مسئول،از آحاد مردم عزیز و بزرگوار استان گیلان خواست،از روشن کردن آتش در عرصه های جنگلی و مراتع جدا خودداری کنند و گفت:مردم در صورت رویت و اطلاع از حریق های احتمالی و یا هر گونه دخل و تصرف در عرصه های جنگلی و مرتعی از جمله قاچاق چوب و تصرف اراضی ملی، با شماره تلفن 1504 تماس بگیرند.


انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads