کد خبر: 158983 - تاریخ: شنبه، 20 ژانویه 2018 - 08:40

نماینده مردم رشت:

فاصله زیاد حقوق کارگران با رفع مطلق فقر/ رفع فقر مطلق کار جهادی و ریاضت می‌طلبد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فاصله حقوق دریافتی کارگران با خط فقر در کشور گفت: حل مسائل اقتصادی و مقابله با فقر مطلق در کشور کار،تلاش جهادی و ریاضت می‌طلبد.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به شعار روحانی مبنی بر رفع فقر مطلق از کشور اظهار کرد: جدای از دادن اعداد و ارقام و فقر موجود مبارزه با فقر مطلق بسیار فراوان است.

وی با اشاره به حداقل حقوق کارگران و خط فقر تبیین شده، افزود: سؤال اینجاست، کارگری که در ماه 700 هزار تومان تا بیش از یک‌میلیون حقوق می‌گیرد چقدر با خط فقر فاصله دارد؟ این فاصله چگونه باید پُر شود تا فقر مطلق از بین برود؟

نماینده مردم رشت بابیان اینکه همه بر وضعیت بودجه کشور آگاه‌اند، گفت: حدود دو سال هست که بودجه کشور از طریق اسناد قرضه و اوراق مشارکت تأمین می‌شود و این مصداق بدهی دولت است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت در تأمین بودجه از جیب آیندگان می‌خورد و دستش در جیب خودش نمی‌رود.

حسنی مفهوم در تشریح مفهوم اوراق قرضه بیان کرد: مفهوم اوراق قرضه این است که من الآن پول‌ندارم و یک تا چند سال دیگر پول را پرداخت می‌کنم و ما شاهد هستیم که این زمان سال‌به‌سال هم تمدید می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت گفت: نباید مردم را ناامید کرد که مبارزه با فقر ممکن نیست اما با این وسعت از بیکاری و فقر موجود نمی‌توان فقر مطلق را از بین برد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به‌ضرورت تلاش مجاهدانه برای رفع فقر در جامعه تاکید کرد و افزود: حل مسائل اقتصادی و مقابله با فقر مطلق در کشور کار و تلاش جهادی و ریاضت می‌طلبد که باید به این سمت حرکت کنیم تا ریشه فقر از بین برود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads