کد خبر: 158955 - تاریخ: شنبه، 20 ژانویه 2018 - 09:00

شهردار خمام خبرداد:

طرح «پاکسازی محله به محله» در خمام در حال اجرا است

موسی فکور شهردار خمام در گفتگو با خبرنگار ما در خمام گفت: رسیدگی ویژه به وضعیت محلات مختلف شهر توسط شهرداری مهمترین هدف از اجرای طرح پاکسازی محله به محله است.

به گزارش خوبان؛ موسی فکور شهردار خمام در گفتگو با خبرنگار ما در خمام گفت: رسیدگی ویژه به وضعیت محلات مختلف شهر توسط شهرداری مهمترین هدف از اجرای طرح پاکسازی محله به محله است.

وی افزود: در این طرح که با هدف رسیدگی مضاعف به محلات شهر آغاز شده نیروهای خدماتی، فضای سبز، عملیاتی، نظارتی و مدیریتی حضوری فعال دارند.

شهردار خمام  تصریح کرد: این طرح با مشارکت و همیاری خدمات شهری، فضای سبز و زیباسازی شهرداری با استفاده از خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین به منظور رفع سریع مشکلات، جمع آوری نخاله های ساختمانی، شست و شوی جداول، جمع آوری ضایعات و نظافت معابر محله و غیره اجرا می شود.

موسی فکور در خصوص زمان اجرای این طرح اظهارداشت: طرح پاکسازی محلات جمعه های هر هفته اجرا می شود.

شهردار خمام با تاکید بر زیباسازی سیما و منظر شهری اظهار کرد: بهسازی سیمای شهر از اولویت هایی است که به شکل مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار دارد زیرا تمام اهتمام شهرداری افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان و جلب رضایت آنان است.

انتهای پیام/512


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads