کد خبر: 15894 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 ژانویه 2013 - 13:07

خوانندگی دختر شجریان به عشق پدر

خوبان خبر: محمد رضا شجریان و فرزندانش که به طور حتم مرتبط با عناصر ضد انقلاب خارج هستند با این اقدام ثابت کردند که مستقیما فرهنگ ایران اسلامی را هدف قرار داده اند در این میان افرادی از این اقدامات حمایت می کنند که مشخص است خود انها هم مخالف اسلم و انقلاب و ارمانهای نظام هستند.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن نیوز،  اخیرا موج خوانندگی در بین زنان در ایران بصورت افسار گسیخته در حال شکل گیری است بعد از خوانندگی در بین بازیگران زن سینمای ایران و برخی از زنان به اصطلاح هنرمند فرزندان برخی از خواننده ها نیز که رهرو راه پدر شده و بصورت ازادانه در کنار پدرشان خوانندگی می کنند خود ماجرایی دارد.

مژگان شجریان یکی از فرزندان خواننده هایی است که مرتبط با شبکه های ضد انقلاب و خواننده های فاسد غربی هستند , همین چند وقت پیش بود که تصاویری از محمد رضا شجریان در میان رقاصه های فاسد و مجریان بی بند وبار شبکه های ضد انقلاب موجی از اعتراضات را در پی داشت اما در هفته جاری مژگان شجریان دختر محمد رضا شجریان البومی را بصورت آزاد منتشر و بصورت ازادانه روانه بازار فرهنگ ایران کرده است!

البوم ترانه ها و موسیقی های مژگان شجریان به همراه برادرش همایون شجریان در حالی پخش می شود که ایران سوگوار عزای حسینی است و مردم ایران داغدار امام حسین (ع) هستند , این اقدام فرزندان شجریان مشخص است که با برنامه ریزی انجام شده و مرتبط با شبکه های معاند نظام است.

محمد رضا شجریان و فرزندانش که به طور حتم مرتبط با عناصر ضد انقلاب خارج هستند با این اقدام ثابت کردند که مستقیما فرهنگ ایران اسلامی را هدف قرار داده اند در این میان افرادی از این اقدامات حمایت می کنند که مشخص است خود انها هم مخالف اسلم و انقلاب و ارمانهای نظام هستند.

بارها تصاویری از عکس یادگاری محمد رضا شجریان با رقاصه ها و خواننده های فاسد و مجریان بی بند وبار ضد انقلاب منتشر شده است که باعث ناراحتی و خون به جگر شدن دوستداران نظام و انقلاب و اسلام شده است که چرا جنین افرادی به راحتی مرتبط با شبکه های ضد انقلاب هستند و بصورت ازادانه با رقاصه ها و فراریان از ایران عکس یادگاری می گیرند و فعالیت دارند ولی با انها برخورد نمی شود.

محمد رضا شجریان در شبکه بی بی سی فارسی رسما اعلام کرد که از شنیدن صدایش در هنگام پخش از صدا وسیما جمهوری اسلمی ایران احساس حقارت می کند و رسما به کشورش پشت کرده و در شبکه ضد انقلاب اعلام حمایت از عناصر خود فروخته می کند ولی بعد از گذشت چند  ماه جلسات و حرکات بر علیه نظام و انقلاب دوباره بصورت ازادانه به کشور باز می گردد و فعالیتهایش را از نو اغاز می کند.

البوم فرزندان شجریان که درایران خوانندگی و تدوین شده است و در حال پخش است باعث تاسف و نگرانی است چرا مسئولین امر نظارتی بر این مسائل ندارند و افرادی اینچنین به راحتی به فرهنگ ایران و اسلام خیانت می کنند ولیکسی جلودارشان نیست.

خوانندگی زنان در فرهنگ اسلامی غنا محسوب می شود و تمامی فقها و بزرگران اسلام خوانندگی زنان را منع کرده و شنیدن ان را حرام می دانند.

انتهای پیام/69


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads