کد خبر: 158892 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 ژانویه 2018 - 14:22

فرمانده انتظامی استان گیلان:

همکاری و هوشمندي مردم فتنه های دشمنان‌ را دفع کرده است

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حرکت در مسیر عقلانیت و پایبندی به اصول در راس امور نیروی های نظامی و انتظامی قرار دارد؛ اظهار داشت: همکاری، هوشمندي؛مساعدت و همراهي مردم فتنه های دشمنان‌ را دفع کرده است.

به گزارش خوبان ،محمدرضا اسحاقی در همایش محافظان نظم حامیان ولایت که با حضور مسئولان استانی؛ فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد؛ هدف از برگزاری این همایش را وفاق و همدلی بین نیروهای نظامی،انتظامی مردم و بسجيان اعلام کرده و گفت: هوشمندی؛ تعهد و وقت شناسی نیروی های مردمی در همه عرصه ها قابل تقدیر است.
این مقام ارشد انتظامی حرکت و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) را ملاک عمل در نیروی های نظامی و انتظامی دانسته و بیان داشت: مردم همیشه حضوری موثر در همه عرصه ها و در فضایی که دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به انقلاب است؛ داشته اند.
وی با اعلام اینکه رفتار همراه با اقتدار و توام با مهربانی را ملاک عمل نیروهای نظامی و انتظامی اعلام کرده و اظهار داشت: هدف خدمت خالصانه به مردم است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حرکت در مسیر عقلانیت و پایبندی به اصول در راس امور نیروی های نظامی و انتظامی قرار دارد؛ اظهار داشت: همکاری، هوشمندي؛مساعدت و همراهي مردم فتنه های دشمنان‌ را دفع کرده است.
سردار عبداله پور نيز در این ادامه اين همایش با بیان اینکه همه انقلاب های الهی بر سه رکن الهی؛ مردم و رهبری است؛ گفت: انقلاب اسلامی ما الهی و نشات گرفته از مردم است.
وی نقش مردم را در انقلاب اسلامی بی نظیر دانسته و افزود: مردم در همه عرصه های انقلاب با بصیرت عمل می کنند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم نیروی های نظامی و انتظامی را که در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کنند، یاری می کنند، بیان داشت: وحدت موجب ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است.

انتهای پیام/4255


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads