کد خبر: 158845 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 ژانویه 2018 - 08:34

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان مطرح کرد:

دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی با کمک شوراهای آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با تشکیل شوراهای آموزش و پرورش از سال 72 ، برای تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت گام های بلندی برداشته شده است.

به گزارش خوبان، مهدی حاجتی مدیرکل اداره آموزش و پرورش گیلان در نشست خبری  با اشاره به برخی فعالیت های آموزش و پرورش گفت: سال گذشته شورای آموزش و پرورش استان با برگزاری 9 جلسه، 63 مصوبه را برای ارتقا و تحقق اهداف آموزشی و پرورشی در این استان، به تصویب رسانده است. وی افزود: شوراهای آموزش و پرورش استان گیلان با هدف مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش تنها در سال گذشته توانسته اند علاوه بر جذب 160 میلیارد ریال از مشارکت های مردمی، بیش از 60 میلیارد ریال از کمک های خیّران را نیز جمع آوری و برای اجرای طرح های مرتبط با توسعه آموزش و پرورش هزینه کند.

بنابراین گزارش، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، برچیده شدن بخاری های نفتی تا پایان سال 95 و جایگزینی بخاری های گازی تا نیمه اول سال 96 ، تأمین اعتبار برای تعمیر و بازسازی دبیرستان شهید بهشتی تنها مدرسه ماندگار گیلان، برگزاری جشنواره فیلم رشد، تشکیل قرارگاه مشترک اردوی راهیان نور و  تأمین هزینه های تألیف و انتشار پیک حقوق شهروندی را از مهم ترین مصوبات شورای آموزش و پرورش گیلان ذکر کرد.

حاجتی افزود: شورای آموزش و پرورش در سال گذشته علاوه بر تصویب برنامه اجرای ریشه کنی بی سوادی، توانسته است از محل  5 درصد عوارض شهرداری ها معادل 12 میلیارد ریال را برای اجرای مصوبات، هزینه کند.

گفتنی است 24 تا 30 دی ماه هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش نام گذاری شده است. شوراهایی که با هدف زنده نگه داشتن روح مشارکت و نظارت مردم در امور آموزش و پرورش و بهره گیری از همه امکانات و منابع برای دستیابی اهداف آموزشی و پرورشی تشکیل شده است.

انتهای پیا/2669


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads