کد خبر: 158818 - تاریخ: چهارشنبه، 17 ژانویه 2018 - 16:45

استاندار گیلان تأکید کرد:

باید در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی کارهای همگانی بیشتری صورت پذیرد

استاندار گیلان در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم تقویت رخدادهای فرهنگی در جامعه تاکید کرد و افزود : باید در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی کارهای همگانی بیشتری صورت پذیرد .

به گزارش خوبان،  مصطفی سالاری در این دیدار که صبح امروز در محل دفتر کار استاندار برگزار شد با اشاره به ساخت تالار مرکزی رشت آن را بزرگترین مجموعه شمال کشور دانست و بر ضرورت استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات فراهم گردیده تاکید کرد و افزود: باید از این مجموعه به نحو مطلوب و شایسته در جهت ارتقاء فعالیت‌های تئاتر و موسیقی استان بهره گیریم.

وی با بیان اینکه باید در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی کارهای همگانی بیشتری صورت پذیرد افزود: موسیقی سنتی و تئاتر از رشته‌های هنری ریشه‌دار استان به شمار می‌رود که باید در جهت تقویت آن تلاش کنیم .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در برخی موارد شاهد هستیم که  دستگاهها به پروژه های عمرانی و تجهیزات بیشتر از رسالت اصلی و برنامه‌های محوری خود تمرکز دارند افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که به تجهیزات و ابزارها که زمینه‌ساز رسالت اجتماعی و فرهنگی می باشد بیشتر از انجام رسالت اصلی توجه می گردد .

استاندار گیلان کیفی نمودن کارها را موجب جذب مخاطبان بیشتر دانست و خواستار تقویت رخدادهای فرهنگی نه تنها در استان بلکه در سراسر کشور شد و افزود : باید فعالیت‌های هنری و فرهنگی را تبیین، برنامه‌ریزی، تشویق و حمایت کنیم .

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار از اجرای 11 پروژه فرهنگی  در دست احداث در گیلان خبر داد .

علی اصغر کار اندیش تالار مرکزی رشت را از جمله تالارهای خوب کشور برشمرد و افزود : از متخصصین توانمند داخلی در رفع مشکلات آکوستیکی سالن کنسرت هال این تالار بهره گرفته شده است

انتهای پیام/2669

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads