کد خبر: 158793 - تاریخ: چهارشنبه، 17 ژانویه 2018 - 09:46

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت عنوان کرد:

شهر رشت با توجه به پتانسیلی که دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: شهر رشت با توجه به پتانسیلی که دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خوبان، سید محمد احمدی با حضور در نشست کمیته معاونین و مدیران سرمایه گذاری شهرداری های کلانشهرهای کشور که در هتل کادوس رشت برگزار شد ، ضمن عرض تسلیت به خانواده پرسنل کشتی سانچی، اظهار کرد: شهر رشت با توجه به پتانسیلی که دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت افزود: ظرفیتهای شهرستان رشت می تواند زیربنای هرگونه ساخت و توسعه ای باشد. مسایل مختلف تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و آثار و مفاخری که در رشت وجود دارد می تواند سبب جلب نظر سرمایه گذاران شود اما نقطه قابل اتکا بستر امنی است که ماباید برای سرمایه گذاران فراهم کنیم.

وی از جمله مزایای سرمایه گذاری در رشت ر ا نزدیکی به کشورهای حاشیه دریایی خزر و امکان مبادله کالا، خدمات، جذب گردشگران کشورهای حاشیه، جاذبه های اکوتوریستی مانند دریا ساحل تالاب و بسیاری از نکات مثبت دیگر دانست.

در انتها سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تاکید مدیریت عالی استان مبنی بر ایجاد بستر امن و مطمئن برای سرمایه گذاران اعلام داشت: می بایست که در جهت تحقق این مهم همه توان خود را مصروف داریم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads