کد خبر: 158770 - تاریخ: چهارشنبه، 17 ژانویه 2018 - 08:26

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبرداد:

جریمه افزون بر دو میلیارد ریالی عامل قاچاق پارچه در رشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه نقدی دو میلیارد و 651 میلیون ریالی یک عامل قاچاق پارچه در رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، رضا مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان گفت : در بازرسی از انبار یک واحد صنفی در شهر رشت بیش از 26 هزار ثوب انواع پارچه قاچاق کشف و ضبط و پرونده تخلف در یکی از شعبه های رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در رشت تشکیل شد.
وی اظهار کرد: با رسیدگی به این پرونده ، تخلف نگهداری و مباشرت در تهیه و عرضه کالای قاچاق توسط متهم محرز شد که حکم به ضبط کالای قاچاق به نفع دولت و پرداخت جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد و 651 میلیون ریال برای متخلف صادر شد.
وی اضافه کرد: با اعتراض متهم و رسیدگی مجدد به آن در شعبه تجدید نظر رای صادره عینا تایید و قطعی و پرونده پس از وصول جریمه و ضبط پارچه های قاچاق کشف شده مختومه و بایگانی شد.
** کشف و ضبط 10 هزارو 200 لیتر سوخت غیر قانونی در گیلان
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه همچنین از کشف و ضبط 10هزار و 200 لیتر سوخت غیر قانونی در استان و مجازات عامل آن خبر داد.
رضا قشلاقی افزود: با وصول گزارش مردمی مبنی بر تهیه و عرضه سوخت غیرقانونی توسط فردی در منزل مسکونی و بازرسی انجام شده از آن واحد، 10هزار و 200 لیتر نفت و گازوئیل کشف وضبط شد.
وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده برای این متهم و مشخص شدن تخلف حکم به ضبط سوخت کشف شده به نفع دولت و پرداخت مبلغ 210 میلیون و 40 هزار و 800 ریال جزای نقدی صادر شد.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads