کد خبر: 158742 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 ژانویه 2018 - 22:49

مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی

گسترش روح نشاط، امیدواری و امید به آینده در مخاطب با «خبرخوب» محقق می‌شود

مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی گفت: وقتی مخاطب با «خبر خوب» در رسانه‌ها مواجه می‌شود اتفاقات خوب به مخاطب منتقل شده و روح نشاط، امیدواری و امید به آینده در مخاطب گسترش پیدا می‌کند.

به گزارش خوبان امیر رهبر در گفت‌وگو با گروه جامعه خبرگزاری فارس درباره تأثیر خبرخوب در جامعه و افزایش خبرهای بد و ناامیدکننده با بیان اینکه این حرکت تاثیرگذار، سالم و به دور از هیاهوی سیاسی صورت می‌گیرد گفت: اجازه بدهید اول صحبت خودم را با کلام مقام معظم رهبری تبرک ببخشم که معظم له می‌فرمایند: (مشاهده مسیر طی شده در انقلاب اسلامی و همچنین افق پیش‌رو، نشانه‌هایی کاملاً امید بخش، موفقیت‌آمیز و خوش عاقبت را نشان می‌دهد.) لذا دیدن این مسیر نورانی انقلاب تا به الان خود یادآور «خبر خوب» می‌باشد.

وی افزود: بسیاری از مردم دنیا امورات و اتفاقات روزمره خود را بر اساس اطلاعاتی که رسانه‌ها در اختیار آنها گذاشته تنظیم می‌کنند لذا اطلاع‌رسانی جامعیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی تصریح کرد: وقتی مخاطب با «خبر خوب» در رسانه‌ها حالا هر رسانه‌ای و با هر گرایشی مواجه می‌شود، اتفاقات خوب به مخاطب منتقل شده و روح نشاط، امیدواری و امید به آینده در مخاطب گسترش پیدا می‌کند، ضمن اینکه افزایش امید محرک در همه ابعاد زندگی می‌باشد در عین حال خبرها اگر بدون جهت‌گیری‌های سیاسی و واقعی به مردم منتقل شوند به ‌ذات و خود به خود نشاط‌ آفرین هستند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی فردی خبر افزایش حقوق یا خبر کمک رسانی به زلزله زدگان را می‌شنود، حس امید در او رشد می‌کند، البته باید توجه داشت مسئولان کشور نیز تمام سعی خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم انجام دهند تا رسانه‌ها با پوشش این نوع اخبار شادی آفرین، حال جامعه را خوب کنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads