کد خبر: 158623 - تاریخ: دوشنبه، 15 ژانویه 2018 - 10:06

تبلیغات چای خارجی در رسانه ملی!

رئیس سازمان چای: پیگیری خواهم کرد / حق چایکار نباید تضییع شود

چند هفته ایست در یکی از برنامه های صدا و سیما تبلیغ چای صد درصد خارجی کشور هندوستان می شود

به گزارش خوبان،  برنامه دستپخت شبکه اول سیما که طرفداران بسیاری در زمینه آشپزی را جلب توجه خود کرده است ، جدیدا قسمتی از برنامه خود را به تبلیغ کالای خارجی اختصاص داده و با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به معرفی چای صد در صد خارجی هندوستان می پردازد.

 

رهبر انقلاب در بیانات شان در دیدار با مردم آذربایجان شرقی فرمودند: من بارها در سخنرانی‌های اوّل سال و غیر آن تکرار کردم، الان هم به شما عرض میکنم: محصولات داخلی را مردم مصرف کنند؛ نروند دنبال این نشانه‌ها. حالا مُد شده است بگویند «بِرَند» است، بِرَند فلان؛ بِرَند چیست! بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی. آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصّبانه و با تعصّبِ تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند. (۱۳۹۳/۱۱/۲۹)

 

تاکیدات رهبر انقلاب همواره فصل الخطاب در تمام امور بوده و گوش سپردن  و اجرایی کردن فرمایشات ایشان راه سعادت ملت ایران بوده و هست، ولی متاسفانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان بزرگترین رسانه جمعی و ملی ، به جای آنکه به تبلیغ  چای داخلی که بیش از ۵۰ هزار خانوار چایکار شمال کشور به آن مشغول فعالیت اند را حمایت کند به تبلیغ کالای خارجی می پردازد.

 

محمدولی روزبهان رئیس سازمان چای که روز جمعه به شهرستان رودسر سفر کرده بود در پاسخ به سوال خبرنگار رودسریها مبنی بر واکنش سازمان چای به این تبلیغ محصول خارجی چه خواهد بود، گفت: پیگیری خواهم کرد  و نخواهیم گذاشت حق چایکاران پرتلاش ما تضییع شود.

 

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر مصرف محصولات تولید داخل ، افزود : نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما در جهت حمایت از تولید داخلی و ترغیب مصرف کنندگان به مصرف چای ایرانی ارسال شده و از این سازمان خواسته ایم از تبلیغات چای خارجی در صداو سیما جلوگیری شود.

 

گفتنی است در سال جاری ۱۰۸ هزار تن چای از باغات چای استان های گیلان و مازندران برداشت شده است.

 

منبع: رودسری ها

انتهای پیام/55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads