کد خبر: 158602 - تاریخ: دوشنبه، 15 ژانویه 2018 - 08:37

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان

دغدغه امروز مردم و جوانان کشور معیشت، بیکاری، گرانی و اشتغال است

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه دغدغه امروز مردم و جوانان کشور ما معیشت، بیکاری، گرانی و اشتغال است گفت: این اتفاقات اخیر تلنگری برای همه مسئولین بوده و نباید از این اعتراضات به‌حق مردم ناراحت شوند زیرا این درد و دل مردم است.

به گزارش خوبان؛ محمدحسین قربانی امروز در نشست خبری بابیان اینکه باید صدای مردم ‌علی‌الخصوص جوانان نسل چهارم را شنید اظهار کرد: اگر مسائل و مشکلات جامعه را شفاف در بحث‌های اقتصادی، درآمدهای دولت، مبانی بین‌المللی و شرایط بودجه‌ای کشور برای مردم علی‌الخصوص جوانان توضیح دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید با زبان‌ مردم‌ با آنان صحبت کرد تصریح کرد: بسیاری از انسان‌های سودجو و بسیاری از کسانی که تا دیروز هیچ دل‌بستگی به‌نظام، مردم‌، رفع معیشت و مشکلات مردم در بیرون‌ مرزها نداشتند امروز آمدند دلسوز مردم‌ شدند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: کسانی که تا دیروز مردم ایران را تروریست خطاب کرده و هواپیماهای مسافربری ما را سرنگون و برای مردم ایران خط قرمز کشیده که‌ نمی‌توانند حتی برای دیدن اقوام خودشان به سرزمینشان راه پیدا کند امروز برای ما موعظه و خطابه وضع می‌کنند.

قربانی بابیان اینکه بسیاری از کشورها ازجمله حکام مرتجع منطقه امروز دلسوز ما شده‌اند افزود: رژیم اشغالگر قدس که خودش بزرگ‌ترین تروریست منطقه هست برای ما موعظه می‌کند.

وی بابیان اینکه باید فضایی ایجاد کنیم تا خط مرز اطلاع‌رسانی و دغدغه‌ها و معیشت مردم، ازنظر معیشت، اشتغال و اقتصاد شفاف شود گفت: باید برای مردم توضیح دهیم و خط اغتشاش و اخلال را با افکار عمومی مردم جدا کنیم.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و جوانان ما اهل بصیرت هستند و مشکلات و گرفتاری‌های مردم و کشور را می‌دانند و با توجه به این همدلی که امروزه باید در بین مجلس، دولت و قوه قضاییه باشد تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

قربانی با اشاره به اینکه دغدغه امروز مردم و جوانان کشور ما معیشت، بیکاری، گرانی و اشتغال است خاطرنشان کرد: این ماجرا تلنگری برای همه مسئولین بوده و فکر می‌کنم نباید از این اعتراضات به‌حق مردم ناراحت شوند زیرا این درد و دل مردم است.

وی بیان کرد: باید فضایی را در ابعاد مختلف ایجاد کنیم تا مردم بتوانند صحبت‌های خودشان را با مسئولین، مجلس و‌ دولت‌ مطرح کنند ولی مرز اخلال و اغتشاش را باید با مردم جدا کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads