کد خبر: 158589 - تاریخ: یکشنبه، 14 ژانویه 2018 - 23:18

راز قتل زن جوان چه بود

پایانی تلخ برای زن ۲۵ساله کیاشهری | قاتلان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با اشاره به کشف جسد زن جوان ۲۵ ساله کیاشهری ،گفت: یک زن و مرد که در قتل این زن جوان دست داشتند دستگیر شدند.

به گزارش خوبان، سرهنگ منوچهر محبوبی اظهار کرد: فاطمه محمدی خواه زن ۲۵ ساله اهل بندر کیاشهر به دعوت زنی ۳۴ ساله از اهالی بندر کیاشهر به ویلایی در روستای چونچنان زیبا کنار رفت.

وی افزود: پس از ساعتی در حالی که تلفن همراه وی خاموش بود یک ناشناس با پدر وی تماس گرفته و در ازای آزادی دخترش تقاضای مبلغ بالایی پول کرد.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: پدر فاطمه که وضع مالی خوبی دارد سریعا پلیس را در جریان قرار داد، اما تماس آدم ربایان با این خانواده ادامه نیافت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی گیلان با انجام تحقیقات و  عملیات های کارشناسی و با استفاده از تصاویر دوربین های مدار بسته اماکن مختلف موفق به شناسایی خودروی آدم رباها شدند و با تحقیقات پلیسی در روز جمعه زن ۳۴ ساله و همدست وی که مردی ۳۰ ساله بود را دستگیر کردند.

سرهنگ محبوبی ادامه داد: این دو متهم پس از مدتی مقاومت و انکار آدم ربایی، بالاخره اعتراف کردند که ابتدا زن متهم با مقتول طرح دوستی ریخته و پس از مدتی رابطه این زن را با مردی ۳۰ ساله برقرار کرده است.

وی افزود: این دو نفر با جلب اعتماد مقتول یکشنبه قبل وی را به ویلایی که اجاره کرده بودند برده و با تماس با خانواده وی تقاضای پول کردند، اما زمانی که متوجه شدند نمی توانند این پول را به دست آورند برای پنهان ماندن ماجرا مقتول را با شلیک یک گلوله به سر کشته و جسد وی را در یک چاه پنج متری در مزرعه ای در اطراف کیاشهر انداخته اند.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: با حضور ماموران انتظامی جسد این زن جوان از چاه بیرون کشیده شد و متهمان برای بازجویی های بیشتر راهی بازداشتگاه شدند.

سرهنگ محبوبی تصریح کرد: مقتول که در بندر کیاشهر مغازه لباس فروشی داشت، چند ماه پیش از همسر خود جدا شده ویک دختر ۶ ساله دارد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads