کد خبر: 158566 - تاریخ: دوشنبه، 15 ژانویه 2018 - 09:08

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان درجلسه شورای آموزش و پرورش خشکبیجار؛

توجه به مناطق محروم از اولویت های آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش وپرورش گیلان گفت: سعی ما این است به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توجه بیشتری نمائیم.

به گزارش خوبان؛ جلسه شورای آموزش و پرورش خشکبیجار با حضور حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در سالن جلسات مجتمع آموزشی –رفاهی دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد.

در ابندای این جلسه هادی علیجانی رئیس اداره آموزش و پرورش خشکبیجار ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از عملکرد این بخش را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش  گیلان ضمن تبریک بمناسبت هفته شورای آموزش وپرورش گفت: همه دوستان که صحبت می کردند این احساس در من ایجاد شد که  همه مثل اعضای یک خانواده با جدیت و مشتاقانه نکاتی را عنوان کردند که مستلزم پیگیری های لازم می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت:جای بسی خوشحالی است که همه آموزش پرورش را از خود می دانند و در اصل نیز همین موضوع حقیقت دارد که آموزش و پرورش مال شما و مال مردم است وآنها فرزندان خود را به طور امانت در اختیار ما قرار می دهند تا تعلیم و تربیت یابند.

حاجتی با بیان اینکه شکوفا کردن استعداد دانش‌آموزان وظیفه آموزش و پرورش است تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ پژوهش محوری را در میان دانش‌آموزان گسترش داده و بستر مناسب برای فعالیتشان را ایجاد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه مدیران و معلمین ما آنقدر متواضع هستند که حداقل ها را به آنها بدهیم قانع هستند و از کار خود کم نمی گذارند و با جدیت تلاش و کوشش می کنند و باید بدانید که نخبگان ما در مدارس هستند، افزود: از افتخارات ما می باشد که میانگین سطح علمی فرهنگیان در مدارس ،از میانگین علمی همکاران فرهنگی در ادارات و وزارت بالاتر است.

مدیر کل آموزش وپرورش گیلان اظهار داشت : سعی ما این است به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توجه بیشتری نمائیم.

وی در پایان گفت:یکی از خبرهای خوب برای خشکبیجار این است که پروژه ی عمرانی،تربیتی و رفاهی اردوگاه دانش آموزی مورد بهره برداری میرسد.

انتهای پیام/239


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. خدا شناس
     | 2018/01/15 - 14:59
    پاسخ
    +1
    0

    واقعا متاسفم برای شهری که آدمی مثل…….. در جلسه آموزش و پرورش در کنار مسئولین نشسته.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads