کد خبر: 15854 - تاریخ: چهارشنبه، 2 ژانویه 2013 - 19:25

شعله‌های آتش پیرزن 82 ساله را بلعید

خوبان خبر: پیرزن 82 ساله روستای میشامندان رشت بر اثر واژگونی چراغ خوراک‌پزی دچار آتش‌سوزی شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، حادثه آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی واقع در دارسازی جاده اصلی میشامندان ظهر امروز دچار حریق شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی رشت در جریان اطفای حریق منزل مسکونی مذکور اظهار کرد: پس از تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی، بلافاصله ماموران آتش نشانی به محل اعزام شدند اما به دلیل صعب‌العبور بودن جاده منتهی به محل حادثه خودروهای اطفاییه حدود 400 متر دورتر از محل پارک شدند و نیروها با پای پیاده به طرف محل حادثه رفتند.

محمد علی رفیعی افزود: زمانی که ماموران به محل حادثه رسیده بودند آتش توسط مردم خاموش شده بود و طبق گزارش شاهدان عینی در منزل مذکور پیرزنی 82 ساله زندگی می‌کرد که قادر به راه رفتن نبود و هنگامی که در کنار چراغ خوراک‌پزی مشغول استراحت بود در اثر بی‌احتیاطی چراغ را واژگون کرد و لباس وی طعمه حریق شد.

به گفته وی، پیرزن مفلوک خود را کشان کشان به ایوان منزل رساند و با فریادهای پی در پی از همسایگان که در فاصله 30 متری او بودند کمک و استمداد خواست اما قبل از رسیدن همسایه‌ها پیرزن نگون‌بخت بر اثر شدت آتش‌سوزی جان خود را از دست داد.

وی دلیل وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی پیرزن اعلام کرد و افزود: قابل اشتعال بودن لباس پیرزن موجب سرعت فراگیری آتش به تمام بدن پیرزن شده بود.

این مسئول از شهروندان خواست از اسکان دادن افراد مسن و ناتوان در مجاورت منابع حرارتی شعله روباز خودداری کنند.

انتهای پیام/16


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads