کد خبر: 158490 - تاریخ: یکشنبه، 14 ژانویه 2018 - 08:55

در مسابقات پرس سینه کشور ؛

12 مدال خوشرنگ طلا بر سینه ورزشکاران خشکبیجاری درخشید

تیم خشکبیجار در این رقابت های تک پرس سینه و ددلیفت در دوره رده سنی حوانان و پیشکسوتان ، با کسب 12 مدال طلا عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد.

به گزارش خوبان؛ افشین پورمحمد مربی افشین خشکبیجار گفت: تیم خشکبیجار در این رقابت های تک پرس سینه و ددلیفت در دوره رده سنی حوانان و پیشکسوتان ، با کسب 12 مدال طلا عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد.

این مربی بین المللی پرس سینه افزود:بر این اساس تیم افشین خشکبیجار در جریان این مسابقات، در رده سنی جوانان، عرفان عظیمی ، سبحان اصغرپور،حسام پورمحمد،ابولفضل محمدی، روزبه جعفرپور،سیدمحمد سیدمحمدی موفق به کسب  قهرمانی کشور شدند.

وی افزود : در پیشکسوتان نیز محمد حکیمی ، نقی مدلل ، سید عیسی حسینی ، محرم عباسپور،منوچهر ملکی و سهراب پسندیده توانستند مدال خوشرنگ طلا را کسب کنند.

افشین پورمحمد گفت:در رقابت های تک پرس سینه و ددلیفت قدرتی  زیر نظر اتحادیه WRP قهرمانی کشور و آسیا ،بیش از 400 ورزشکار این رشته از سراسر کشور حضور داشتند که در ورزشگاه تختی اسلامشهر تهران با هم به رقابت پرداختند.

به گفته پورمحمد نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب و به عنوان نمایندگان ایران در رقابت های پرس سینه و ددلیفت قدرتی قهرمانی اروپا که درکشور روسیه برگزار خواهد شد، حضور می یابند.

انتهای پیام/5899

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads