کد خبر: 158438 - تاریخ: شنبه، 13 ژانویه 2018 - 00:24

در شهرستان رضوانشهر برگزار شد؛

کسب 3 مدال طلا ، 3 نقره و ۱ مدال برنز ورزشکاران خمامی در مسابقات پرس سینه و تک لیفت باشگاه های استان گیلان

مسابقات پرس سینه و لیفت باشگاه های استان گیلان تحت عنوان «جام بصیرت» شامگاه جمعه با حضور 180 ورزشکار در ۴ رده نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان در شهرستان رضوانشهر به پایان رسید.

به گزارش خوبان؛ مسابقات پرس سینه و تک لیفت باشگاه های استان گیلان تحت عنوان «جام بصیرت» شامگاه جمعه با حضور 180 ورزشکار در ۴ رده نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان در شهرستان رضوانشهر به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات تیم خمام با 10 ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور داشت که توانستد 3 مدال طلا، 3 نقره و 1 برنز کسب کند.

در جریان رقابتها در رده سنی نوجوانان و در بخش لیفت عمران ملاحسینی در وزن 59 کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.امیر رنجکش دیگر ورزشکار خمامی حاضر مسابقات در رده سنی 96 کیلوگرم در وزن 66 کیلوگرم در پرس سینه و لیفت مقام دوم را  به خود اختضاص داد، همچنین حمید رضا رئوفی در وزن 83 کیلوگرم در پرس سینه و لیفت بر سکوی دوم ایستاد. در بخش بزرگسالان نیز در وزن 93 کیلوگرم بخش لیفت احمد کاظمی مکان دوم قرار گرفت، هادی فتاحی ، محسن محمودیان و شاهین ستوده در به ترتیب در اوزان های 74 ، +120 و 105 کیلو گرم موفق به کسب  گردن آویز طلا شدند.

گفتنی‌است، سیدعباس کاظمی، فریبرز جنید، قربان برنجی از خمام در این مسابقات به عنوان داور به قضاوت پرداختند.

انتهای پیام/2469

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads