کد خبر: 158394 - تاریخ: جمعه، 12 ژانویه 2018 - 09:10

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

حضورمردم خنثی کننده فتنه ها/براندازی نظام هدف اصلی دشمنان است

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه هدف اصلی دشمنان از ایجاد اغتشاش و فتنه براندازی نظام مقدس اسلامی است ، گفت: حضور گسترده مردم خنثی کننده همه فتنه ها است.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام احمد پروایی رور گذشته در مراسم یادواره هزار و ۲۷۰ شهید والا مقام تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان در شهرستان لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: از حضور گسترده مردم بابصیرت و وقت شناس استان گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه این حضور گسترده بار دیگر حمایت مردم از نظام و حمایت از ولایت فقیه و بیعت دوباره با آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) و شهدا نشان داد، افزود: دشمنان انقلاب و ایران از ابتدای سال های پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را با ترفندها و توطئه ها، تحریم و فشارها نشان داده اند.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تشکیل اتاق فکر برای مقابله با نظام مقدس اسلامی از سوی کشورهای استکباری، گفت: از ترور شخصیت های انقلاب و تحمیل جنگ تا ایجاد فتنه در جامعه اسلامی  و تلاش برای دلسردی مردم از نظام و انقلاب از جمله اقدامات این کشورها علیه نظام بوده که خوشبختانه با حضور به موقع و با بصیرت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری خنثی شده است.

وی در ادامه هدف اصلی این دشمنان، توطئه ها و فتنه های آنها را براندازی نظام مقدس اسلامی و لایت فقیه برشمرد و تصریح کرد: حضور مردم، رهبری مقام معظم رهبری و حضور معنوی شهدا مانع از رسیدن انها به این اهداف شوم شد.

حجت الاسلام پروایی با اشاره به صدور انقلااب اسلامی ایران با خارج از محدوده جغرافیایی این کشور، خاطرنشان کرد: این موضوع سبب هراس استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس اسلامی اعم از آمریکا، اسرائیل، انگلیس و ایادی آنها در منطقه شده و به همین دلیل از هر توطئه برای جلوگیری از ترویج انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان بهره می گیرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ اسلام و قیام عاشورا است، افزود: بصیرت، وحدت و ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم، ستم و استکبار نیز برگرفته از همین فرهنگ و ادامه دادن شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم است.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به فتنه سال ۸۸، اظهار کرد: آنچه که سبب خنثی شدن فتنه شد حضور مردم بود که به فرموده مقام معظم رهبری مسئولان باید قدر این مردم را دانسته و به مشکلات و مطالبات آنها رسیدگی کنند.

وی بیانات مقام معظم رهبری در روز گذشته در خصوص فتنه و حوادث اخیر در کشور را روشنگرانه توصیف کرد و گفت: این بیانات تأثیر بسیار مثبتی در سطح آحاد جامعه داشته این درحالی بود که عده ای به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم بودند.

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads