کد خبر: 158297 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 ژانویه 2018 - 08:33

عضو شورای اسلامی شهر خمام در دیدار معاون عمرانی وزارت کشور مطرح کرد:

کمبود امکانات شهرداری خمام جهت مقابله با حوادث غیرمترقبه

عضو شورای اسلامی شهر خمام با اشاره اینکه خدمات رسانی هنگام بروز حوادث غیر مترقبه از جمله آتش سوزی، بارش برف و غیره با توجه به عدم امکانات لازم این شهرداری رنج می برد .

به گزارش خوبان؛ جلسه‌ای به منظور پیگیری مشکلات شهرداری‌ های شهرستان رشت با حضور محمدعلی افشانی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس روز گذشته در ساختمان وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه سید مجتبی حسینی نسب عضو شورای اسلامی شهر خمام که بعنوان نماینده این شورا در جلسه فوق حضور داشت گفت: شهر خمام با توجه به جمعیت بالای شهری و قرار گرفتن در مسیر راه دو شهر بندری استان و همچنین منطقه ویژه آزاد انزلی، از موقعیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: هر ساله مسافران و گردشگران زیادی از این شهر عبور می کنند که همچون شهروندان گرامی توقع امکانات رفاهی را دارند ولی متاسفانه عدم وجود پارک و کمپینگ مناسب جهت اسکان مسافران موجب شرمندگی ما و همکاران می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر خمام با اشاره اینکه خدمات رسانی هنگام بروز حوادث غیر مترقبه از جمله آتش سوزی، بارش برف و غیره با توجه به عدم امکانات لازم این شهرداری رنج می برد افزود:بعضاً همکاران امدادگر نظاره گر از بین رفتن جان و مال همشهریان می باشند که این امر نیز موجب شرمندگی این مجموعه می شود.

انتهای پیام/468


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads