کد خبر: 158252 - تاریخ: جمعه، 12 ژانویه 2018 - 10:26

مشاور اجرائی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در خشکبیجار؛

اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش در قالب یک مدل سه وجهی ارائه می شود

وی با اشاره در شرایط کنونی جامعه و با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از ابزار و امکانات موجود باید طوری عمل شود که به روند آموزشی وپرورشی ،هیچ اختلالی و وجود نیاید،افزود:اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش در قالب یک مدل سه وجهی ارائه می شود.

به گزارش خوبان؛ جلسه هم اندیشی سند تحول بنیادین ،روسای مناطق چهارگانه (خمام ،خشکبیجار،لشت نشا و بندرکیاشهر) روز گذشته با حضور زهرا قلی پور مشاور اجرائی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان ،در اداره آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد.

زهرا قلی پور مشاور اجرائی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان ضمن تقدیر از حاضرین بیان داشت: هدف از تشکیل این جلسات را علاوه بر دیدار از همه مناطق و آشنایی بهتر با هر منطقه وکسب تجربه از روسا و هم فکری وتبادل تجربه جهت رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره در شرایط کنونی جامعه و با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از ابزار و امکانات موجود باید طوری عمل شود که به روند آموزشی وپرورشی  ،هیچ اختلالی و وجود نیاید،افزود:اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش در قالب یک مدل سه وجهی ارائه می شود.

این مسئول، دانش‌آموزان را پل ارتباطی دو نهاد خانه و مدرسه دانست و تاکید کرد: باید اهتمام لازم بر جلب مشارکت فکری، معنوی و مادی اولیا در تدوین خط مشی و برنامه سالانه مدرسه وجود داشته باشد.

در ادامه جلسه هریک از روسات ادارات حاضر در جلسه  گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش خود را در راستای سند تحول

بنیادین ارائه کردند.

انتهای پیام

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads