کد خبر: 158055 - تاریخ: یکشنبه، 7 ژانویه 2018 - 13:05

در محکومیت اغتشاشات اخیر؛

مردم بخش لشت نشا راهپیمایی کردند/ طنین صدای اتحاد و ولایتمداری

صبح امروز از بسیج لشت نشا به طرف گلزار شهدای این بخش ، مملو از جمعیتی بود که برای اعلام انزجار و مخالفت با اغتشاشات اخیر در کنار هم گرد آمدند.

به گزارش خوبان؛ صبح امروز از بسیج لشت نشا به طرف گلزار شهدای این بخش ، مملو از جمعیتی بود که برای اعلام انزجار و مخالفت با اغتشاشات اخیر در کنار هم گرد آمدند.

مردم بخش لشت نشا از کوچک و بزرگ و پیر و جوان با طرح شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «لبیک یا خامنه‌ای» با آرمان‌های نظام  انقلاب تجدید بیعت کرده و از اغتشاشات اخیر اعلام بیزاری کردند.

در این راهپیمایی که با حضور مسئولان بخش لشت نشا نیز همراه بود بار دیگر تبعیت از رهبری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آسمان لشت نشا طنین‌انداز شد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان در این مراسم راهپیمایی با تأکید بر اینکه مرز نقد، خواسته‌ها و مطالبات از آشوب و ناامنی جدا است، ابراز داشت: آیا با آتش زدن بانک‌ها مشکل گرانی حل می‌شود، به صحنه آمدن مردم به معنای کنار گذاشتن نقدها نیست بلکه مطالبات به‌حق مردم و اعتراضات باید توسط مجلس و قوه قضائیه پیگیری شود.

 مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان بابیان اینکه مردم غیرتمند ایران اسلامی با حضور پرشور بار دیگر حمایت خود را از دین اسلام و ولایت اعلام کردند، ابراز داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن همواره پنج ویژگی انقلاب شامل دارا بودن نظام ولایی، هویت ایرانی، اسلام، امنیت و وحدت کشور ما را هدف قرار داد که مردم امروز انزجار خود را از عده قلیل فتنه‌گرانی که به تبعیت دشمنان قسم‌خورده این کشور روزهای اخیر فتنه آفریدند را به‌درستی اعلام کردند.

 

 

انتهای پیام/59978


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads