کد خبر: 157873 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 ژانویه 2018 - 14:38

سرپرست فرمانداری رشت:

اختصاص ۷۵۰میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در رشت/مشاغل خانگی تقویت شود

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اختصاص۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جاری به متقاضیان در این شهرستان، گفت: باید به رونق مشاغل خانگی نیز به‌صورت جدی‌تری توجه شود.

به گزارش خوبان، سیدمحمد احمدی درجلسه کارگروه اشتغال که پیش ازظهر پنج شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد، اظهار کرد: بانک ها در سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در جامعه  نقش مهمی دارند.

وی به اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان رشت در سال جاری اشاره کرد و افزود: این شهرستان با توجه به ظرفیت مرکز استان بودن باید در حوزه اشتغال زایی به صورت هدفمند اقدام کند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه یکی از مسائل و دغدغه های روز جامعه موضوع اشتغال است، گفت: برای حل مشکل اشتغال در حوزه کاری خود باید عملیاتی اقدام و نتیجه این عملیات باید طی مدت یکسال مشاهده شود.

وی با تأکید بر فرصت یک هفته ای مدیران دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان برای ارائه برنامه پنج ساله، خاطرنشان کرد: وجود این برنامه سبب برنامه ریزی درست و دقیق برای استیفای حقوق شهرستان در شورای اداری استان می شود.

احمدی با اشاره به بهره مندی شهرستان رشت از حضور سه نماینده در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در مجموع ۲۲ درصد ظرفیت مجمع نمایندگان استان مربوط به شهرستان رشت است که باید از ان درست بهره مند شد.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف در امر اشتغال، باید عملیاتی و جهادی اقدامات  شود، یادآورشد: مدیران باید برای انجام کارهای خود تفکر جهادی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به جذب کمتر از ۴۰ درصدی اعتبارات در زمینه اشتغال خرد وخانگی در این شهرستان، تأکید کرد: باید در طرح تکاپو برای جذب بیش از ۲۲۳ میلیارد تسهیلات اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه جلسات کار گروه اشتغال در فرمانداری را باید همه مدیران شهرستانی جدی بگیرند، گفت : مسئولان و مدیران ادارات شهرستان موظف به حضور در تمامی جلسات به ویژه کارگروه اشتغال هستند.

انتهای پیام/456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads