کد خبر: 15757 - تاریخ: سه‌شنبه، 1 ژانویه 2013 - 23:10

مبل‌هایی با الهام از بزرگان جنگل +عکس

خوبان خبر: صندلی و مبلمان از جمله وسیله های است که باید در خانه داشته باشید. این مبلمان در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد و معمولا اشکال آن ها بسیار ساده و زیبا است.

به گزارش خوبان به نقل از باشگاه خبرنگاران، از آنجایی که هنرمندان سعی دارند تا خلاقیت خودشان را در هربخشی به نمایش بگذارند هیچ چیز از دست خلاقیت ها تازه آن ها در امان نیست.

“ماکسیمو ریرا” هنرمند اسپانیای  به تازگی دست به کاری جالب زده است و مبلمانی از حیوانات مختلف درست کرده است. که اغلب آنها از جمله بزرگترین حیوانات جنگل هستند.


او برای این طرح های خود از چرم طبیعی حیوانات استفاده کرده است و البته برای هر کدام آن ها زحمت بسیار زیادی کشیده است. از همین روز قیمت آن ها نیز بسیار بالا است.

این هنرمند می گوید در بین طرح ها بیشتر از حیوانات معروف و همچنین بزرگ استفاده کرده است و البته هر کدام آن ها نیز قیمت های متفاوت دارند. برای مثال اختاپوس زیباترین و سخت ترین کار است که قیمتی نزدیک به 65 هزار پوند دارد.


این مجموعه مبل تقریب ااز 150 کیلوگرم چرم درست شده است و البته در ساخت آن ها از نزدیک به 30 نفر از متخصصان حیوانات و همچنین مبل سازان بزرگ نیز کمک گرفته شده است.

او این روزها سفارش های متفاوتی در نقاط مختلف جهان گرفته است. به گفته خودش هر بخش از این صندلی ها نزدیک به 11 هفته وقت صرف ساختنش می شود.

انتهای پیام/87
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads