کد خبر: 157521 - تاریخ: جمعه، 29 دسامبر 2017 - 01:00

نماینده ولی‌فقیه سپاه قدس استان گیلان در یادواره شهدای خشکبیجار:

عده در داخل کشور جهت مذاکره با آمریکا دست و پا می‌زندند/ بعضی ها ادای انقلابی بودن را درمی‌آورند

تسخیری با اشاره به اینکه یک‌عده در داخل کشور جهت مذاکره با آمریکا دست و پا می‌زندند و ادعایشان این است که بدون کدخدا نمی‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی حضور پیدا کرد، افزود: دست و پا زدن جهت مذاکره با آمریکا و غش کردن برای لبخندهای شیطان بزرگ از جمله فتنه‌ها است که باید مورد دقت قرار گیرد.

به گزارش خوبان؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غلام‌حسین تسخیری امشب در مراسم یادواره شهدای شهر خشکبیجار و شهدای گمنام در مسجد جامع این شهر مجلس شهدا را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: شهدا جان خود را در راه استمرار ارزش‌های دینی و اسلامی تقدیم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان توفیق حضور در مجلس شهدا را از ناحیه خدا دانست و تصریح کرد: شهدا مطیع محض اراده خداوند بودند و توفیق حضور در مجلس شهدا نصیب هر انسانی نمی‌شود و باید قدردان مجالس شهدا باشیم.

وی راه شهدا را راه اطاعت دانست و خاطرنشان کرد: قدم گذاشتن در راه شهدا به انسان عزت می‌بخشد و شهید به کسی گفته می‌شود که رفتار، گفتار و منش انسان‌ها را مدنظر قرار می‌دهد به‌همین‌دلیل یکی از نام‌های خدا شهید است.

تسخیری زنده نگه داشتن این مجالس و یاد شهدا را زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: بعد از گذشت سال‌های سال، انقلابی در کشور شکل گرفت که مبنای آن با مبانی انقلاب رسول خدا و اندیشه‌های پاک ائمه‌اطهار(ع) انطباق دارد.

  نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه توطئه‌گران پس از ناکامی در فروپاشی انقلاب اسلامی روبه‌سوی تغییر نظام اسلامی آوردند، اظهار کرد: توطئه‌گران اشخاصی را در جایگاه هایی قرار دارند که عملکرد آن‌ها خلاف عملکرد انقلاب اسلامی، رهبر و قوانین کشور بود.

تسخیری با اشاره به اینکه یک‌عده در داخل کشور جهت مذاکره با آمریکا دست و پا می‌زندند و ادعایشان این است که بدون کدخدا نمی‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی حضور پیدا کرد، افزود: دست و پا زدن جهت مذاکره با آمریکا و غش کردن برای لبخندهای شیطان بزرگ از جمله فتنه‌ها است که باید مورد دقت قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه یک‌عده در یک‌دهه در حاکمیت به‌عنوان مسئول بوده و در دهه بعد در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و این از برنامه‌ریزی‌های دشمن است، خاطرنشان کرد: فتنه سال 88 فتنه بزرگی بود که بیش از جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس به کشور خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران سال 88 مردم را علیه اصل نظام جمهوری اسلامی شورانند، بیان کرد: به‌لحاظ بعد خارجی، پرچم جبهه مقاومت را در مرزهای رژیم کودک‌کش صهیونیستی برافراشته‌ایم و به‌لحاظ بعد درونی اگر انسجام، هوشیاری و بصیرت نداشته باشیم فتنه‌گران به فرمان غربی‌ها تن درمی‌دهند.

تسخیری با بیان اینکه یک‌عده امروز ادای انقلابی بودن را درآورده و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی برای این افراد اهمیت ندارد، خاطرنشان کرد: نیروهای مؤمن و انقلابی ایران اسلامی از داخل مرزهای کشور گرفته تا سوریه و عراق حتی در برابر منافق و فتنه خون می‌دهند و مقاومت می‌کنند.

همچین در این مراسم  کتاب “حبیب حرم” برگرفته «جلد دوم کتاب سرگذشت لاله ها» زندگی نامه، وصیت نامه و خاطرات ۹۰ شهید از شهدای خشکبیجار و حومه رونمایی شد.

 

انتهای پیام /


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads