کد خبر: 157516 - تاریخ: جمعه، 29 دسامبر 2017 - 10:35

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت خبرداد:

۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی راه ارتباطی خمام به خشکبیجار و لشت نشا اختصاص یافته است

ابرو فراخ گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی راه ارتباطی خمام به خشکبیجار و لشت نشا اختصاص یافته است.

به گزارش خوبان، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت در جلسه کارگروه پیگیری روند اجرایی پروژه های با بیان اینکه هم کاری و هم افزایی در بین دستگاهها سبب تسریع در کار میشود گفت: طولانی شدن پروژه‌ها ضمن بهمراه داشتن نارضایتی مردم موجب افزایش هزینه های اجرایی پروژه ها خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است افزود: این نشان از نگاه ویژه دولت دوازدهم به توسعه هرچه بیشتر و متوازن نمودن شاخص های عمرانی وزیرساختی این شهرستان میباشد.
ابرو فراخ با اشاره به ساماندهی و بهسازی راه ارتباطی خمام به خشکبیجار و لشت نشا گفت: این پروژه از دغدغه های اصلی و جز مطالبات به حق مردم آن منطقه است.
وی ادامه داد: در کمیته برنامه ریزی برای این مسیر که دارای تردد گردشگری زیاد است اعتباری در حدود ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و امیدواریم با تخصیص به موقع آن اداره راه وشهرسازی این پروژه را به سرعت به مرحله اجرایی برساند.
ابرو فراخ بابیان اینکه محدودیت های منابع نباید خللی در روند اجرای طرح های عمرانی شهرستان ایجاد نماید اذعان کرد: دستگاه های اجرایی و مدیران بر طرح ها و نحوه هزینه کرد باید نظارت جدی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه روند پیگیری پروژه ها و اجرای آن باید در دستور کار دستگاهها به صورت ویژه قرار بگیرد افزود: مهمترین پروژه های اجرای طرح های هادی، بهسازی راه روستایی و ابنیه و ایمن سازی محورهای پرتردد است که باید نظارت ویژه ازسوی دستگاهها انجام شود.
وی ادامه داد: بخش اعظمی از پروژهای کمیته برنامه ریزی شهرستان در راستای افزایش شاخص حوزه راه روستایی شهرستان بوده است که تا اجرای کامل پروژه ها حوزه عمرانی فرمانداری شهرستان رشت پیگیر خواهد بود.

انتهای پیام/41698


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads