کد خبر: 157504 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 دسامبر 2017 - 14:56

به مناسبت هفته سواد آموزی ؛

از سواد آموزان بخش خمام تجلیل شد

به مناسبت 7 دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی با حضور حجت الاسلام فاسمیان امام جماعت مسجد جامع خمام از سواد آموزان بخش خمام تجلیل شد.

 به گزارش خوبان؛ به مناسبت 7 دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی با حضور حجت الاسلام فاسمیان امام جماعت مسجد جامع خمام از سواد آموزان  بخش خمام تجلیل شد.

در این مراسم کنعانی ریئس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام  اظهار کرد: خمام از مناطق پیشگام در راستای مبارزه با جهل و بی‌سوادی است.
وی افزود: تحکیم آموخته‌های سواد آموزان و انتقال آن از فعالیت‌های نهضت سوادآموزی است و با تلاش‌های صادقانه همه فعالان این عرصه در حال حاضر نرخ باسوادی در این منطقه به 99/8 درصد رسیده است.
وی با تأکید به استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ریشه ‌کنی بی‌سوادی در خمام گفت ، با توجه  به اینکه خمام از مناطق  برتردر حوزه سواد آموزی است لذا باید از همه توانمندی های منطقه جهت ریشه کنی بیسوادی استفاده نمائیم .
کنعانی  با اشاره به تشخیص مناسب معمار انقلاب در شناخت ریشه مشکلات جامعه و صدور فرمان تاریخی در 7 دی  ماه 1358 سواد آموزی را یک نیاز گرانبها خواند و آنرا امری واجب در روزگار کنونی دانست و به تعبیر مقام عظمای ولایت آنرا یک کار جهادی معرفی کرد .
انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads