کد خبر: 157459 - تاریخ: چهارشنبه، 27 دسامبر 2017 - 16:26

مدیرعامل آتش نشانی رشت خبرداد؛

آتش سوزی گسترده فروشگاه هپی‌لند در خمام مهار شد / ۸ نفر مصدوم شدند

 رییس سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه فروشگاهی مملو از البسه طعمه آتش شد، افزود: عملیاتی سخت و نفس گیر طی شد که هم اکنون در حال اطفای کامل و لکه گیری محل حادثه هستیم.

به گزارش خوبان؛ حادثه آتش سوزی در فروشگاه هپی لند در ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه امروز ۶ دی ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

بابک رمضانی رییس سازمان آتش‌نشانی که در محل آتش سوزی حضور دارند از اعزام ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی و نجات از رشت و خودروهای اطفاییه شهرهای انزلی و خمام و دودستگاه لودر از سازمان عمران و خودروی آبرسان بهمراه ۴۴ آتش نشان و ۱۲ افسر ارشد این سازمان و رییس سازمان عمران و ۴تن از کارکنان این سازمان به محل حادثه، خبر داد و گفت: به محض رسیدن به محل حادثه حجم زیادی از این مجموعه در تلی از آتش در حال سوختن بود که بواسطه گسترش آن آتش نشانان از ۴ طرف به کانون آتش هجوم بردند.

رمضانی تصریح کرد: اگر همگرایی و مشارکت دستگاه های همسو با این سازمان نبود اطفای این آتش سوزی بسیار مشکل بود.

وی ضمن خدا قوت به همه‌ی امدادگران در این آتش سوزی از همکاری اورژانس، هلال احمر، پلیس راه و راهور، آتش نشانان شهرهای همجوار،حوزه خدمات شهری شهرداری رشت، سازمان عمران و ادارات برق و گاز به واسطه حضور و فعالیت مستمر تا پایان این آتش سوزی قدر دانی کرد.

رییس سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه فروشگاهی مملو از البسه طعمه آتش شد، افزود: عملیاتی سخت و نفس گیر طی شد که هم اکنون در حال اطفای کامل و لکه گیری محل حادثه هستیم.

وی با اشاره اینکه همه مصدومان در محل حادثه درمان شدند و فقط مردی 57 ساله به علت شدن مصدومیت ناشی از استنشاق دود و بخارات ناشی از آتش سوزی به بیمارستان حشمت رشت انتقال یافت افزود: در این حادثه 8 نفر مصدوم و یک آتش نشان نیز در آتش سوزی هپی لند دچار سوختگی شد.
گفتنی است: علت آتش سوزی د

 

 

 

 

 

انتهای پیام/412356


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads