کد خبر: 157015 - تاریخ: جمعه، 22 دسامبر 2017 - 12:36

استاندار گیلان در آیین آغاز تولید سریال جایزه 2:

بیان مشکلات جامعه به زبان طنز، تاثیرگذاری و پذیرش بیشتری دارد

استاندار گیلان در آیین آغاز تولید سریال جایزه ۲ گفت: بیان مشکلات جامعه به زبان طنز، تاثیرگذاری و پذیرش بیشتری دارد.

به گزارش خوبان، مصطفی سالاری در این مراسم که در روستای جعفرآباد کوچصفهان برگزار شد، اظهار داشت: این قبیل کارها جزء نیازهای جدی استان محسوب می‌شوند و در معرفی فرهنگ استان تأثیرگذارند.

بیان مشکلات جامعه به زبان طنز، تاثیرگذاری و پذیرش بیشتری دارد

وی با بیان اینکه بیان مشکلات جامعه به زبان طنز، تاثیرگذاری و پذیرش بیشتری دارد، گفت: این امتزاج، می‌تواند اثربخشی بیشتری بوجود آورد و جای خود را به خوبی بین مردم پیدا می کند. استاندار گیلان ادامه داد: این قدرت هنر است که می تواند انسان را بلکه ناخواسته وادار به دانستن و درک موضوعی کند.

نقش صدا و سیما انکارناپذیر و قابل توجه است | هنرمندان حلقه واسط بین مردم و حکومت هستند

سالاری نقش صدا و سیما را انکارناپذیر و قابل توجه توصیف کرد و گفت: کار شما بر همه حوزه‌های جامعه تأثیرگذار است و زبان هنر قدرتی مثال زدنی برای نفوذ به میان مردم دارد. وی هنرمندان را حلقه‌ی واسطه بین مردم و حکومت قلمداد کرد و تصریح کرد: این ارتباط برای شکل‌گیری جامعه‌ای پویا و مردمی بسیار ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان در پایان سخنانش با اشاره به قدمت دیرینه تاریخ فرهنگی و هنری گیلان زمین، خاطر نشان کرد: مصداق این قدمت و تاریخچه غنی در هنرنمایی هنرمندان گیلان زمین در تمام اعصار، قابل مشاهده است و باید به این بزرگی و عظمت بالید.

برای تولید آثار فاخر، همچون همیشه، هرچه در توان داریم به کار خواهیم بست

مصطفی سالاری در مصاحبه با خبرنگاران که در حاشیه برگزاری آیین آغاز تولید سریال جایزه ۲ انجام شد، اظهار کرد: باتوجه به عملکرد ذاتی صدا و سیما که به صورت تبلور هنر هنرمندان نمود عینی پیدا می‌کند، یکی از وظایف اصلی ما حمایت از صدا و سیما برای بیان و ترویج فرهنگ غنی گیلان زمین و معرفی مفاخر و  بزرگان این دیار است.

وی حمایت و همراهی صدا و سیما برای تقویت زیر ساخت‌ها، تجهیزات، امکانات و پشتیبانی از واحد تولید را بخشی از وظایف دولت برشمرد و گفت: برای تولید آثار فاخر، همچون همیشه، هرچه در توان داریم به کار خواهیم بست.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads