کد خبر: 15692 - تاریخ: سه‌شنبه، 1 ژانویه 2013 - 11:53

‘در 25 بهمن این دو را از حصر خارج و خاتمی یا برادرش را برای پیروزی کاندیدا می‌کنیم’

خوبان خبر: جریان نفاق و شورای هماهنگی راه سبز امید(بخشی از ضدانقلاب خارج کشور) به محوریت اردشیر امیر ارجمند تلاش دارد با مطرح کردن رفع حصر موسوی و کروبی در 25 بهمن، فشارهای بین‌المللی بر کشورمان را تشدید کنند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، پروژه ضدملی و تبلیغاتی رفع حصر موسوی و کروبی در حالی که کمتر از 6 ماه تا انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری باقیست برای 25 بهمن کیلد خورده است؛ طرحی که می‌کوشد تا باز هم از «انتخابات» به مثابه یک کاتالیزور برای آشوب‌طلبی و فشارهای بین‌المللی به کشورمان استفاده کند.

رصد فضای سیاسی و جریانات ضد انقلاب خارج کشور نشان‌ می‌دهد جریان نفاق و شورای هماهنگی راه سبز امید(بخشی از ضدانقلاب خارج کشور) به محوریت اردشیر امیر ارجمند مشاور میرحسین موسوی در سال 88 تلاش دارند با پیگیری این خط به زعم خود در آستانه انتخابات به مردم و نظام فشارهای حقوقی و سیاسی وارد کنند.

راه‌اندازی کمپین آزادی موسوی و کروبی در حالی از سوی این جریان دوباره مطرح شده است که پیش از این نیز چنین طرح‌هایی با بی‌اعتنایی مردم و حتی محاکمه خیابانی سران فتنه در حضور کم‌نظیر 9 دی مواجه شده بود.

این طرح قرار است ابتدا از سوی جریان معلوم‌الحال شورای هماهنگی راه سبز امید مطرح و سپس از سوی برخی روحانیون سیاسی کشور پیگیری شود و احزاب منحله مشارکت و مجاهدین و تمام تشکل‌هایی که میدان‌دار فتنه 88 بودند،‌ به عنوان جریان «هوچی‌‌گر» وارد این معرکه شوند تا نشان دهند که حقوق بشر در جمهوری اسلامی برای فتنه‌گران به خطر افتاده است!‌

جریان فتنه و شورای هماهنگی راه سبز امید با وجود جواب سختی که در سال 88 از ملت ایران دریافت کرد اما هنوز هم در توهم فشار از بالا و چانه‌زنی از پایین به سر می‌برد و همچنان برای ملتهب کردن فضای سیاسی ایران در تقلا است.

یک فرد نزدیک به حزب مشارکت در این زمینه گفته است که «اوج کار ما در 25 بهمن خواهد بود که تا آن مقطع، این دو نفر را به قطع و یقین از حصر خارج می‌کنیم و با فضایی که در داخل و خارج ایجاد می‌شود و حمایتی که خارجی‌ها قولش را داده‌اند، وارد مقطع انتخابات می‌شویم و حکومت را مجبور می‌کنیم کاندیداتوری خاتمی یا برادرش را بپذیرد و بالاخره انتخابات را می‌بریم!».

جریان ضد ملی و ضد مذهبی جنبش سبز در تلاش است با راه‌اندازی این نمایش روحوضی برخی کشورهای اروپایی را که در فتنه 88 برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی از هیچ کمکی به این جریان کم‌ نگذاشتند، به این معرکه بکشانند و حتی ادامه مذاکرات هسته‌ای و افزایش تحریم‌ها را نیز به رفع حصر سران فتنه منوط کنند.

امروز دیگر بر هیچ شهروند ایرانی پوشیده نیست که تقلاهای سیاسی از قبیل رفع حصر سران فتنه صرفاً برای افزایش فشارها بر جمهوری اسلامی بوده است و اگر نه که موسوی و کروبی برای جریانات برانداز هیچ ارزشی ندارند.

این اقدام ضد ملی آنها درحالی صورت می‌گیرد که نظام جمهوری اسلامی در سه سال گذشته با سعه صدر و بزرگواری از محاکمه و دادگاهی کردن این افراد که هشت ماه جمهوریت و اسلامیت نظام را به چالش کشیدند، گذشته است؛موضوعی که البته کودتاچیان 88 و جریانات برانداز هیچ‌گاه معنی آن را نخواهند فهمید و رأفت نظام اسلامی را با توهمات خود تفسیر می‌کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads