کد خبر: 156693 - تاریخ: چهارشنبه، 3 ژانویه 2018 - 08:37

گزارش /

جولان سگهای ولگرد معضل جدید شهر لشت نشا

متأسفانه مدتی است که وجود سگ های ولگرد در کوچه ها و معابر سطح شهر لشت نشا به یک معضل جدی برای شهر و شهروندان بدل شده و این موضوع نارضایتی گسترده ای را در پی داشته است.

به گزارش خوبان؛ با گشت و گذار در کوچه های شهر لشت نشا با سگ هایی روبرو می شوید که نداشتن قلاده آن ها نشان از ولگرد بودنشان می دهد.

پرسه زدن سگ های ولگرد در کوچه و خیابان های شهر کهک علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی ، سلامت آن ها را هم به خطر می اندازد؛ در یک گفتگو با اهالی کهک اعتراض و ناراحتی آن ها را در همان لحظه اول به راحتی می توان درک کرد.

وجود سگ های ولگرد در سطح شهر یکی از عوامل بازدارنده حفظ محیط سالم و زیبایی شهری است که بهداشت مردم را هم به مخاطره می اندازد.

متأسفانه مدتی است که وجود سگ های ولگرد در کوچه ها و معابر سطح شهر لشت نشا به یک معضل جدی برای شهر و شهروندان بدل شده و این موضوع نارضایتی گسترده ای را در پی داشته است. سگ هایی که گاهی به صورت گروهی در نقاط مختلف شهر پرسه می زنند و شب ها با سر و صدای خود موجب  برهم زدن آسایش شهروندان  می شوند.

حتی خیابان اصلی لشت نشا ، جولانگاه این حیوانات ولگرد شده است که این وضعیت، چهره شهر را زشت نموده و وجود این حیوانات در معابر، موجب رعب و وحشت در میان زنان و کودکان شده است.

اما مشکلات ناشی از وجود این سگ ها تنها در ایجاد رعب و وحشت و زشت کردن وجه شهر خلاصه نمی شود بلکه از نظر بهداشتی نیز مشکلاتی را به همراه دارد که از مهم ترین آنها  شیوع بیماری های مشترک بین حیوان و انسان مانند هاری، کیست هیداتیک، سالک، کالا آزار و برسلوز است.

گاهی اوقات این سگ ها خود دچار بیماریهایی می شوند و در کوچه پس کوچه های این شهر با آن وضعیت جسمی نامناسب و چندش آور حال رهگذر را نامناسب می کند.

یکی از شهروندان لشت نشا با حالت اعتراض گونه در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر گفت: این چه وضع یک شهر می باشد، کودکان و بانوان از تنها رفتن به کوچه و خیابان وحشت دارند، چرا که کافی است در آستانه طلوع خورشید، برای انجام کاری از خانه خارج شوید یا ناقافل کودکان برای رفتن به مدرسه تنها در خانه را بازکرده و بخواهند به مدرسه بروند با جمع شدن این گله سگ ها دم در وحشت واقعی از ترس سگ‌های ولگرد را می توان در چهره های فرزندان مشاهده کرد.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads