کد خبر: 156690 - تاریخ: دوشنبه، 18 دسامبر 2017 - 14:20

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان خبرداد:

كاهش 12 درصدي تلفات حوادث رانندگي در گيلان

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان از كاهش 12 درصدي تلفات حوادث رانندگي در هشت ماه سال جاري نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در اين استان خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ محمدرضا محمدي با اعلام اين خبر گفت: با بررسي آمار تصادفات استان بيشترين كاهش مربوط به شهرستانهاي رشت ٬ تالش ٬ سياهكل٬ لاهيجان٬ املش٬ آستانه اشرفيه٬ رودبار٬ فومن و صومعه سرا به نسبت مشابه سال قبل مي باشد.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه رعايت قوانين و مقررات، موجب ارتقاء فرهنگ ترافيك مي شود،افزود: كاهش 12 درصدي تلفات حوادث رانندگي حاصل قانونمداري تعدادي از رانندگان و تعامل ساير دستگاه ها با پليس راهوراست.
سرهنگ محمدي با اشاره به اين كه نجات جان يك انسان بسيار ارزشمند است و بايد با برنامه ريزي هدفمند به سمت كاهش هر چه بيشتر تلفات جاده اي برويم،تصريح كرد: هدف پليس حفظ آرامش مردم و برقراري نظم و قانون است.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان با بيان اينكه ياد و ذكر خدا متعال ٬ احتياط در رانندگي ٬ رعايت قوانين ترافيكي و همكاري با پليس چهار عاملي هستند كه رعايت آن ها مي تواند سفري ايمن را به همراه داشته باشد، از رانندگان خواست با رعايت قوانين و مقررات ايمني را براي شهروندان به ارمغان بياورند.

انتهای پیام/889


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads