کد خبر: 156671 - تاریخ: دوشنبه، 18 دسامبر 2017 - 08:25

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

پیامبر دست کشاورز را بوسه می‌زد/پاسخ مناسبی را در مجلس به او خواهیم داد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقابل کسی که به کشاورزان توهین کند ساکت نخواهد نشست گفت: اگر کسی در هر جایگاهی چنین جسارتی به کشاورز زحمتکش من کند یک گونی از همان سبوس ها را تقدیمش می‌کنم.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت در واکنش به پاسخ وزیر کشاورزی به انتقادات کشاورز گیلانی درباره کاهش قیمت برنج اظهار کرد: خداوند کریم در قرآن می فرمایند “عنداکرمکم عندالله اتقاکم” همه ما انسان ها با هم برابریم و حق توهین به یکدیگر را نداریم و معیار برتری افراد تقوای آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر (ص) فرمودند که دست کشاورزان را می بوسند گفت: من صحبت های وزیر را نه تایید و نه تکذیب می کنم چرا که بنده را قابل به دعوت ندانستند و من آنجا حضور نداشتم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر هر کسی در هرجایگاهی چنین جسارتی به کشاورز زحمتکش من کند یک گونی از همان سبوس ها را تقدیمش می‌کنم.

حسنی با ابراز تاسف از توهین وزیر کشاورزی بیان کرد: من واقعا برای مسئولی که چنین برخوردی با کشاورز داشته باشد متاسفم و مطمئن باشید که پاسخ مناسبی را در مجلس به او خواهیم داد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads