کد خبر: 156609 - تاریخ: یکشنبه، 17 دسامبر 2017 - 08:25

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

نیروهای شرکتی در برنامه توسعه ششم همسان با پیمانیها حقوق دریافت می‌کنند

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ما در برنامه توسعه ششم برای عزیزانی که نیروی شرکتی ادارات بودند مواردی خوبی را دیدیم گفت: یکی از موارد آن این بود که نیروی‌هایی که به صورتی شرکتی در ادارات فعالیت می‌کنند حق‌وحقوق و مزایایی که قرار بگیرند همسان حق‌وحقوق قراردادی‌ها و پیمانی‌ها خواهند بود.

به گزارش خوبان، ولی داداشی در نشست خبری با اشاره به وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی اظهار کرد: بسیاری از نیروهای انسانی دستگاه‌های اجرایی سال‌ها است که به‌صورت قراردادی، شرکتی و یا حق‌الزحمه‌ای در حال انجام‌وظیفه هستند و این‌یک موضوعی است که مورد مطالبه خیلی از کارمندان عزیز کشور ما است و در کشور مطرح می‌باشد.

وی گفت: پرونده این ماجرا در کمیسیون اجتماعی مطرح و به‌تبع آن کمیسیون‌های فرعی هم مانند کمیسیون ‌عمران، انرژی تشکیل‌شده است که سازمان‌های مربوطه و زیرمجموعه در حال رصد آن هستند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم که در مسئله نیروهای شرکتی و قراردادی به یک نتیجه قطعی برسند و در صحن مجلس بیاورند و ما بتوانیم یک کمک ویژه‌ای به این عزیزان انجام دهیم.

داداشی بابیان اینکه ما در برنامه توسعه ششم برای عزیزانی که نیروی شرکتی ادارات بودند مواردی خوبی را دیدیم افزود: یکی از موارد آن این بود که نیروی‌هایی که به صورتی شرکتی در ادارات فعالیت می‌کنند حق‌وحقوق و مزایایی که قرار بگیرند همسان حق‌وحقوق قراردادی‌ها و پیمانی‌ها خواهند بود.

وی بیان کرد: در موردبحث شرکتی‌ها و تبدیل قراردادی‌ها به پیمانی‌ها و پیمانی‌ها به رسمی‌ها موضوعی است که در کمیسیون اجتماعی مطرح‌شده و‌ کمیسیون در حال کار کردن روی این مسئله است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوارم این طرح به صحن بیاید و نتیجه‌ای خوبی را برای کارمندان عزیز بگیریم و بنده به‌عنوان نماینده مردم حتماً پیگیری خواهم کرد تا هرچقدر زوتر به نتیجه برسد.

منبع:فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads