کد خبر: 15658 - تاریخ: دوشنبه، 31 دسامبر 2012 - 18:45

شاهکار زن ایرانی هنگام پارک کردن اتومبیل! + عکس

خوبان خبر: خودرو سواري پس از عدم كنترل راننده خودرو از پارکينگ به داخل حياط ساختمان مسكوني سقوط كرد.

به گزارش خوبان به نقل از آریا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ۱۳:۰۷ دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه۴۹ را به محل حادثه در خیابان کارگر شمالی، خیابان زره پوش اعزام کرد.

موسی مصطفوی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد حادثه گفت: خودرو سواری به رانندگی زن ۳۵ ساله ای پس از عدم کنترل آن توسط راننده، از داخل پارکینگ به داخل حیاط سقوط کرد.

شاهکار زن ایرانی هنگام پارک کردن اتومبیل

وی ادامه داد: این خودرو پس از طی مسیری درحدود ۵ متردر پارکینگ، ناگهان از ارتفاع سه متری به داخل حیاط سقوط کرد ودر حالت عمودی متوقف ماند.

مصطفوی در مورد چگونگی عملیات نیروها اظهار داشت: آتش نشانان با توجه به وضعیت خودرو که به صورت عمودی قرار داشت بلافاصله با استفاده از ابزار نجات و تجربه و مهارت خود توانستند این خودرو را مهارکرده و از سقوط آن به داخل حیاط جلوگیری کنند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: نیروهای عملیاتی سرانجام با رعایت کامل نکات ایمنی، این خودرو را به بالا کشیده و از وارد آمدن خسارت بیشتر جلوگیری کرده و این وسیله نقلیه راصحیح و سالم تحویل مالک آن دادند.

 

انتهای پیام/35

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads