کد خبر: 156483 - تاریخ: جمعه، 15 دسامبر 2017 - 11:47

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه در خشکبیجار:

باید مسیری که شهدای گران‌قدر با خون خود برای ما ترسیم کردند را ادامه دهیم

سردار کامجو با بیان اینکه اراده قلبی رزمندگان موجب شد پس از گذشت هشت سال یک وجب از کشورمان به دست دشمن نیفتاد اظهار کرد: باید مسیری که شهدای گران‌قدر با خون خود برای ما ترسیم کردند را ادامه دهیم.

به گزارش خوبان؛ یادواره 4 شهید روستای سرخشکی خشکبیجار با حضور مسئولین بخش خشکبیجار برگزار شد.

سردار عبدالله کامجو فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه در این یادواره گفت: درک مقام شهید از درک و فهم ما دور است، کسی که درراه خدا جان می‌دهد مقام ارزشمندی دارد.

کامجو با تأکید بر اینکه شهدا با قرار گرفتن در معرکه جنگ حقیقت و شجاعت را دریافتند گفت: شهدا با ذکر یا مهدی (عج) و یا زهرا (س) شجاعانه قلب دشمن را شکافتند و یک‌لحظه از یاد خدا غافل نبودند.

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه زحمات شهید شیرازی بر کسی پوشیده نیست تصریح کرد: درباره شهدا صحبت کردن کار دشواری است، ما در برابر شهدا وظایفی داریم و باید با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا قدردان باشیم.

وی زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را ارزشمند دانست و افزود: باوجود خون پاک شهیدان و خانواده‌های معزز شهدا و گرامیداشت یاد این شهیدان عزیز دشمن جرأت نمی‌کند به این کشور نگاه چپ کند‌.

کامجو با بیان اینکه اراده قلبی رزمندگان موجب شد پس از گذشت هشت سال یک وجب از کشورمان به دست دشمن نیفتاد اظهار کرد: باید مسیری که شهدای گران‌قدر با خون خود برای ما ترسیم کردند را ادامه دهیم.

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه امنیت و عزت مردم کشور را مدیون ایثار شهدا دانست و گفت: شهدا جان خود را که بزرگ‌ترین سرمایه‌شان بود برای امنیت ما خالصانه اهدا کردند پس زنده نگه‌داشتن یادشان کوچک‌ترین وظیفه ماست.

وی با تشریح نقش مؤثر مادران شهدا در تربیت آنان بیان کرد: خانواده شهدا اجر عظیمی خواهند داشت چراکه برای رساندن شهدا به این مقام نقش ویژه‌ای داشتند و تلاش بسیار کردند.

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اینکه شهدای دفاع مقدس بار دیگر ظهر عاشورا را برای دنیا تجلی دادند افزود: اکنون نیز کربلا و عاشورای دیگری وجود دارد، شهدا همیشه حاضر و زنده‌اند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads