کد خبر: 156422 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 دسامبر 2017 - 12:15

مدیر مجتمع دخانیات گیلان :

دخانیات گیلان به قطب تولید محصولات دخانی در کشورهای توسعه‌یافته تبدیل می‌شود

مدیر مجتمع دخانیات گیلان بابیان اینکه مأموریت اصلی دخانیات گیلان افزایش تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است، گفت: دخانیات گیلان به قطب تولید محصولات دخانی در کشورهای توسعه‌یافته تبدیل می‌شود.

به گزارش خوبان، کامبیز عیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: مأموریت اصلی مجتمع دخانیات گیلان افزایش تولید داخلی با رویکرد افزایش کیفیت و سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه تولیدات داخلی مجتمع دخانیات گیلان در سال 95 نسبت به سال 94 با افزایش 12 درصدی همراه بوده، افزود: این آمار به شکل روزانه و ماهانه به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال می‌شود و در مقایسه با آمار شش ماه اول سال 94 نسبت به سال 95 و سال 96 به ترتیب 8/6 و 24/7 درصدی افزایش تولید داشته است.

مدیر مجتمع دخانیات گیلان به مباحث مطرح‌شده درباره تعدیل نیروی این مجتمع اشاره کرد و گفت: در خصوص جذب یا تعدیل نیرو در این مجتمع به‌هیچ‌عنوان تعدیل نیرو به‌غیراز افراد واجد شرایط و بازنشسته را نداشته‌ایم و در موارد موردنیاز با کسب مجوز از اولیاء شرکت، اقدام به جذب نیرو طی سال‌ها کرده‌ایم.

عیدیان بابیان اینکه قرارداد توسعه و نوسازی مجتمع دخانیات گیلان با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال در سال 95 منعقدشده، تصریح کرد: در حال حاضر تجهیزات در حال ترخیص در گمرک انزلی است و به یاری خدا در سال تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با راه‌اندازی این خطوط مجتمع تبدیل به یکی از قطب‌های بزرگ تولید محصولات دخانی در سطح کشورهای توسعه‌یافته قرار خواهد گرفت که این مورد از بدو تأسیس تاکنون مسبوق به سابقه بوده است.

مدیر مجتمع دخانیات گیلان خاطرنشان کرد: کلیه آمار و ارقام ذکرشده قابل‌بررسی و مستند در دستگاه‌های نظارتی و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads