کد خبر: 156409 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 دسامبر 2017 - 09:20

ورود اولین تاکسی‌ با پلاک منطقه آزاد انزلی به رشت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از تردد تاکسی های با پلاک منطقه آزاد انزلی در رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، مهرداد حسینی با اشاره به تردد تاکسی های منطقه آزاد انزلی در رشت اظهار داشت: خودروهای رنو سیمبل و هیوندای اکسنت در حال حاضر به عنوان تاکسی در فرودگاه و تاکسی ۱۳۳ در حال تردد هستند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت یکی از اولویت های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت را نوسازی ناوگان تاکسیرانی بیان کرد و افزود: با توجه به وجود تعداد زیاد تاکسی فرسوده در سطح شهر رشت تلاش شد تا با همکاری مسئولین استانی، شهردار رشت و اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت از ظرفیت منطقه آزاد برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی رشت استفاده شود.

وی با اشاره به کیفیت تاکسی های پلاک منطقه نسبت به قیمت این خودروها گفت: ورود این خودروها به ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای نوسازی ناوگان به جهت استفاده از خودروهای با کیفیت بهتر برای این خدمات رسانی مناسب تر به شهروندان و گردشگران انجام شده است.

حسینی در پایان اظهار داشت: در آینده نزدیک با توجه به عزم جدی سازمان، شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر با ایجاد شرایط و تسهیلات مناسبتر برای تاکسیرانان زحمتکش شهر رشت خدمات بهتری به شهروندان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/4569987


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads