کد خبر: 156390 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 دسامبر 2017 - 09:00

روز گذشته/

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران بخش لشت نشا برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران بخش لشت نشا با حضور مسئولین ذیربط برگزار شد.

به گزارش خوبان؛ جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران بخش لشت نشا به ریاست غلامرضا علیجانی بخشدار لشت نشا و با حضور حجت الاسلام رنجبر امام جمعه این بخش روز گذشته در محل سالن جلسات بخشداری برگزار گردید.

علیجانی بخشدار لشت نشا در این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی در موقع بحران هرکس نسبت به وظایف خود جدی بوده و با هماهنگی های بیشتر اقدامات لازم را به عمل آورند.

 وی با اشاره به وقوع حوادث وبلایای طبیعی و به خصوص از راه رسیدن فصل زمستان از ادارات و نهادهای دولتی مرتبط خواست هماهنگی و آمادگی لازم را جهت مقابله به بحران های احتمالی داشته باشند و دراین راه ازهیچ تلاشی دریغ نکنند.

در این جلسه  همچنین درخصوص لزوم آمادگی برای مقابله موثر با مخاطرات احتمالی فصول پاییز و زمستان بحث و تبادل نظر گردید تا با برنامه ریزی مناسب و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط و توان بخش غیردولتی ، پیشبینی های لازم برای مقابله با بحران صورت پذیرد.

شناسایی نقاط حادثه خیز بخش . بروز رسانی اطلاعات دستگاه ها. توجه به گزارشات هواشناسی.بازنگری و بازتوانی تجهیزات و ماشین آلات موجود دستگاه ها از مهمترین موارد مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام/788


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads