کد خبر: 15639 - تاریخ: دوشنبه، 31 دسامبر 2012 - 11:39

گوش شنوایی برای شنیدن فریاد پذیرفته شدگان آزمون استخدامی‌ شهرداری وجود ندارد

خوبان خبر: س از گذشت یکسال از تاریخ برگزاری آزمون بسیاری از پذیرفته شدگان در این آزمون همچنان سرگردان هستند .بسیاری از آنان هنوز برای مصاحبه دعوت نشده اند و موضوع استخدام آنان در حد حرف باقی مانده است.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی ؛ آزمون استخدام پیمانی شهرداریهای گیلان همزمان با ۱۵ استان کشور با همکاری وزارت کشور ،استانداری گیلان و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با اخذ مجوز از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریس جمهور در دی ماه سال ۹۰ برگزارشد و قرار بر این شد که از طریق این آزمون نزدیک به ۷۰۰ نفر جذب شهرداری های استان شوند .به گفته مسئولین این افراد باید  پس از گذراندن مراحل آزمون در شهرداریهای گیلان مشغول به کار میشدند

نتایج این آزمون پس از گذشت ۵ ماه در خردادماه سال جاری اعلام گردید .اما امروز این سرانجام خوش در شرایطی که بیکاری بزرگترین مشکل جوانان محسوب میشود هنوز به نتیجه عملی نرسیده است .

پس از گذشت یکسال از تاریخ برگزاری آزمون بسیاری از پذیرفته شدگان در این آزمون همچنان سرگردان هستند .بسیاری از آنان هنوز برای مصاحبه دعوت نشده اند و موضوع استخدام آنان در حد حرف باقی مانده است.

به گفته پذیرفته شدگان این آزمون، آنان هر روز با وعده های مختلفی از سوی مسئولین مربوطه مواجه میشوند و هرگاه برای پی گیری به استانداری و یا شهرداری مراجعه می کنند به آنان گفته میشود که با شما تماس خواهیم گرفت.

عدم رسیدگی به موقع به این موضوع موجب نارضایتی مردم  و ایجاد پرسشهای بی پاسخ فراوانی در ذهن آنان شده است .در حالی که اعلام نتیجه و تعیین تکلیف این آزمون باید توسط مسئولین  به سرعت پی گیری میشد کسی در این زمینه پاسخگو پذیرفته شدگان نیست .

انتهای پیام/67


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads