کد خبر: 156300 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 دسامبر 2017 - 12:33

استاندار گیلان در مراسم آغاز طرح زمستانی

بهبود وضعیت راه‌ها و آمادگی برای مقابله با سوانح احتمالی در دستور کار است

سالاری گفت: بهبود وضعیت راه‌ها، فرهنگ سازی در امر حمل و نقل جاده‌ای و آمادگی برای مقابله با سوانح احتمالی از جمله اموری است که توامان در دستور کار داریم.

به گزارش خوبان، رزمایش طرح زمستانی سال ۱۳۹۶ با حضور استاندار گیلان در محل مرکز فرماندهی انتظامی رشت برگزار شد.

مصطفی سالاری در این مراسم صبح امروز که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جمعی از مدیران استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در مرکز فرماندهی انتظامی رشت برگزار شد، با بیان اینکه بسیار خوشحالم شاهد منظره‌ای زیبا هستم که تجلی‌گر و ترسیم کننده‌ی آمادگی شما برای خدمت ‌رسانی به مردم در روزهای سخت است، گفت: مردم به شما افتخار می‌کنند و قدردان زحمات شما هستند.

وی رفتارهای مختلف طبیعت و اقلیم را ناشی از قدرت لایزال الهی و بخشی از مواهب خدادادی قلمداد کرد و گفت: حضور به موقع و آگاهانه شما در مواقع بروز بحران می‌تواند با پیشگیری از حوادث و سوانح ناگوار، حلاوت مواهب خدادادی را به مردم بچشاند و سختی را برایشان به آسانی بدل کند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در زمان بروز بحران‌هایی نظیر بارش شدید برف، طبیعی است محدودیت و اختلالاتی رخ دهد، تاکید کرد: انتظار این است که با نهایت هوشیاری، دقت نظر و سرعت عمل بتوانیم اختلالات احتمالی را به حداقل برسانیم.

سالاری اذعان داشت: براین باوریم با عزمی که در شما می‌بینم تمام تلاش خود را برای خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم بکار خواهید بست.

وی در بخشی دیگری از سخنانش و در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه رزمایش امروز با هدف شروع به کار و استقرار یگان‌های نظامی و انتظامی و نیروهای امداد و نجات، اورژانس، هلال احمر و راهداری در مکان‌های مشخص در سرتاسر استان به منظور پیشگیری از بروز سوانح برگزار شده است، گفت: بهبود وضعیت راه‌ها، فرهنگ سازی در امر حمل و نقل جاده‌ای و آمادگی برای مقابله با سوانح احتمالی از جمله اموری است که توامان در دستور کار داریم.

در ادامه این مراسم رژه خودرویی یگان‌های پلیس، امداد و نجات، اورژانس، راهداری و هلال احمر از مقابل جایگاه انجام شد.

طرح ترافیک زمستانه در سطح استان گیلان تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/456

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads