کد خبر: 156268 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 دسامبر 2017 - 08:40

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:

بدرفتاری های رئیس جمهور سابق، دلیلی بر توجیه فتنه و فتنه گران نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با بصیرت دینی با فتنه گران به مقابله برخواستند،گفت: 9 دی یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری  در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ضمن اهمیت این ایام، اظهار کرد : 9 دی یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است .

وی، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با بصیرت دینی با فتنه گران به مقابله برخواستند، گفت: 9 دی روز خروش ملت ایران علیه فتنه‌گران است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان،با تاکید بر اینکه فتنه 88 مقابله دو جریان سیاسی نبود که برخی‌ها گمان کنند اصلاح طلبان و اصولگرایان علیه هم قد علم کنند،افزود : فتنه 88 کودتایی،از سوی کودتاگرانی بود که قصد براندازی نظام را داشتند .

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، «نه شرقی نه غربی دولت سبز ملی»، « نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، « انتخاب بهانه است اصل نظام نشانه است» و … را از شعارهای فتنه‌گران در فتنه 88 دانست و گفت : قطعا این شعارها ، حضور 85 درصدی مردم در انتخابات که حضور کم نظیری در تاریخ انقلاب بوده است را برای مردم تلخ کرد .

وی، با اشاره به خسارت‌های مادی فتنه 88 به کشور، ادامه داد:خسارت مادی فتنه 88 برابر 324 هزار میلیارد تومان بوده است که متاسفانه موجب اختلال روابط اقتصادی نظام شد.

وی، با بیان اینکه ۹ دی نباید فقط به شعار دادن ها بسنده شود، یادآور شد: باید برنامه های محتوایی و تبیینی در روزهای منتهی به ۸ دی و ۹ دی در مساجد، بقاع متبرکه، پایگاه های مقاومت، مدارس و مراکز دانشگاهی توسعه پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ادامه داد: برخی که خود را ولایی و در مسیر ولایت معرفی می کنند، در استفاده کردن از واژه «فتنه» ابا و امتناع می ورزند. این در حالی است که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که در انتخاب واژه ها و کلمات از تبحر ویژه ای برخوردارند، بر روی واژه «فتنه» اصرار و در بسیاری از سخنان خودشان آن را بیان می کنند، اما چرا برخی به دنبال این هستند که فتنه را کنار بگذارند و از واژه های دیگری نظیر اتفاق 88 ، فاجعه 88 ، سوء تفاهم 88 و مسئله 88 استفاده کنند؟! در حالی که اتفاق و سوء‌تفاهم نبود، بلکه فتنه بود؛ فتنه ای که قلب نظام را هدف گرفته بود.

حجت‌الاسلام اشجری، با بیان اینکه بدرفتاری های رئیس جمهور سابق کشور نمی تواند دلیلی بر توجیه فتنه و فتنه گران باشد، گفت:برخی می خواهند به این رفتارها تمسک بجویند و به واسطه مستند قرار دادن آن،اصل موضوع فتنه را تطهیر کنند. بی تردید فتنه قابل تطهیر نیست و حقیقت فتنه در همه زمان ها باید واگویی شود.

وی از اجرای 32 پیشنهاد برای بزرگداشت این ایام در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها در سراسر استان برگزار می‌شود تا حقیقت‌های این روز را برای مردم تبیین گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، سخنران ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی در مرکز استان را حجت ‌ الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات عنوان کرد و افزود : مر اسم مذکور صبح روز 9 دی همزمان با سراسر کشور در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود .

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads