کد خبر: 156207 - تاریخ: دوشنبه، 11 دسامبر 2017 - 09:20

گزارش/

جزئیات انتصابات بخشداران و معاونین فرمانداران گیلان

به زودی نمایندکان عالی دولت در تعدادی از شهرستان‌ها اعم از فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار تغییر خواهند کرد.

به گزارش خوبان، جوانترین استاندار کشور و نماینده عالی دولت در استان گیلان وارد سومین ماه حضور خود در دیارمیرزا شده و این روزها بحث انتصابات و تغییر احتمالی فرمانداران به بحث اصلی سیاسی استان تبدیل شده است. همانطور که چندی پیش دیارمیرزا خبر تغییر و جابجایی فرمانداران را در دولت دوازدهم (اینجا) منتشر کرده بود اما شنیده های خبرنگار دیارمیرزا از منابع آگاه حاکی از این بوده که استاندار گیلان قصد دارد علاوه بر جابجایی فرمانداران همزمان تغییر و تحوالاتی در سطح بخشداری‌ها و معاونین فرمانداری‌های شهرستانها داشته باشد و در این خصوص در حال تصمیم گیری نهایی است. به زودی نمایندکان عالی دولت در تعدادی از شهرستان‌ها اعم از فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار تغییر خواهند کرد. بر این اساس علاوه بر جابجایی و ارتقای تعدادی از بخشداران، تعدادی از فعالین سیاسی اصلاح طلب حامی دولت نیز به عنوان بخشدار در دولت دوازدهم وارد حوزه اجرایی خواهند شد.

شهرستان رودبار پایتخت زیتون ایران

در همین راستا شنیده‌های دیارمیرزا از منابع آگاه حمایت از آن دارد که به زودی فریبرز سعیدی کیا رییس شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه و دبیر ستاد روحانی در گیلان که سابقه مشاوری دکتر نجفی استاندار سابق گیلان را نیز در کارنامه کاری خود دارد به عنوان بخشدار مرکزی رودبار منصوب خواهد شد. همچنین محمدرضا لطفی از کارمندان فرمانداری رودبار نیز گزینه بخشداری عمارلو بوده و برای رحمت آباد دیگر بخش شهرستان رودبار نیز محمداسماعیل حبیبی از کارمندان حوزه هنری که سابقه شهرداری شهر بره‌سر را در کارنامه دارد به عنوان بخشدار رحمت آباد و علی لاجوردی بخشدار فعلی عمارلوی رودبار نیز به عنوان بخشدار دیلمان شهرستان سیاهکل منصوب خواهد شد. اسماعیل میرغضنفری نیز همچنان به عنوان فرمانداری به کار خود ادامه خواهد داد.

رشت؛ پرجمعیت‌ترین شهرستان گیلان

پس از انتصاب احتمالی سیروس شفقی به عنوان فرماندار البرز هم اکنون از سیدرضا جوادپور، حسین اسماعیل پور فرماندار فعلی فومن و محمد احمدی فرماندار فعلی لاهیجان به عنوان فرماندار احتمالی شهرستان رشت نام می‌برند. از سودی دیگر سارنگ حسن پور رییس ستاد جوانان روحانی در گیلان و رئیس دفتر محمدصادق حسنی یکی از سه نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، گزینه بخشداری خشکبیجار شهرستان رشت است. شنیده‌های دیارمیرزا حاکی از این است که ویشکایی بخشدار مرکزی رشت گزینه مورد نظر برای معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری است و مونا ابرو فراخ معاون فعلی عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رشت نیز بعنوان یکی از مدیران ستادی استانداری منصوب می‌شود تا سهم مدیران زن در استانداری افزایش یابد. همچنین از رحیم رحیمی بخشدار فعلی سنگر و کامبیز یوسفی بخشدار فعلی کوچصفهان به عنوان گزینه معاونت سیاسی رشت نام برده می شود.

طوالش؛ سرزمین سیاست

مانی زرشکی مسئول دفتر رییس ستاد روحانی در گیلان و عضو حزب اصلاح طلب اتحاد ملت یکی دیگر از فعالین سیاسی است که به عنوان بخشدار کرگانرود تالش منصوب و جایگزین اکبر اولیایی در این سمت می‌شود. در شهرستان تالش تغییرات دیگری نیز صورت خواهد گرفت و ایرج شاهی بخشدار فعلی حویق به عنوان معاون عمرانی شهرستان تالش جایگزین سید حمید موسوی در این سمت خواهد شد. همچنین اکبر اولایی بخشدار فعلی کرگانرود هم یکی از گزینه‌های جدی معاون سیاسی فرمانداری تالش بوده و جایگزین سیدجلال سید محمدی می‎شود. هوشنگ هارونی به عنوان بخشدار حویق و رامیز دانشور یکی از فعالین سیاسی غرب گیلان به عنوان بخشدار مرکزی تالش انتخاب می‌شود. همانطور که دیارمیرزا پیشتر اعلام کرده بود گزینه مورد نظر برای فرمانداری شهرستان تالش، علی وارسته معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رشت است و محمدحسین شاهکویی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گیلان و عسگر حسنی پور فرماندار رضوانشهر نیز دیگر گزینه فرمانداری این شهرستان هستند.

گزینه اصلی بخشدار مرکزی رضوانشهر نیز سهیل سجودی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گیلان و قائم مقام ستاد روحانی در شهرستان رشت است. همچنین هوشنگ امانی یکی از فعالین سیاسی به عنوان معاون فرمانداری رضوانشهر منصوب می‌شود. دیارمیرزا پیش از این اعلام کرده بود که برای فرمانداری شهرستان رضوانشهر سید جلال سید محمدی معاون سیاسی فرمانداری تالش و محمدرضا محمدی فتیده معاون سیاسی فرمانداری لنگرود دو گزینه مطرح هستند.

فومن؛ دیار علما و بزرگان

فرشاد موسوی عضو شورای راهبردی ستاد جوانان حسن روحانی نیز طبق شنیده های دیارمیرزا به عنوان بخشدار مرکزی فومن منصوب خواهد شد تا جمع جوانان حامی دولت برای حضور در حوزه اجرایی تکمیل شود. هم اکنون بخشداری مرکزی فومن برعهده احمد قدیمی است. همچنین فرزاد امدادی بخشدار فعلی بخش میرزا کوچک فومن به عنوان معاون فرمانداری این شهرستان در دولت دوازدهم کار خود را ادامه خواهد داد.

سایر انتصابات

از شرق گیلان نیز خبر می‌رسد که رضا مهدوی بخشدار سابق رودبنه به عنوان بخشدار چابکسر منصوب خواهد شد. هادی کوچکی بخشدار فعلی کلاچای از دیگر چهره هایی است که با ارتقای رتبه بر کرسی معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری رودسر خواهد نشست. امیرجانبازی رودسری نیز از این شهرستان خداحافظی و احتمالا به آستانه اشرفیه می رود تا جایگزین رحیم حیدری شود. بر این اساس یوسف پور امیر نیز به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب خواهد شد. همچنین از عسگر حسنی پور فرماندار فعلی رضوانشهر به عنوان یکی از گزینه‌های جدی فرمانداری رودسر نام برده می‌شود.

به گزارش دیارمیرزا گزینه مورد نظر برای بخشداری لوندویل استارا نیز کسی نیست جز احمد قدیمی بخشدار فعلی مرکزی فومن. در سطح معاونین فرماندار نیز شهریار خدایی کارمند اداره کل راهداری گیلان به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری استارا مشغول کار خواهد شد. محمد رمضانیان فعال سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور نیز به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آستارا منصوب می‌شود. یونس رنجکش فرماندار فعلی آستارا نیز به کار خود در این شهرستان ادامه خواهد داد.

از شفت نیز خبر می‌رسد که اسماعیل قاسمی معاون سابق فرماندار ماسال به عنوان معاون فرماندار شفت منصوب خواهد شد. سید رضا صفوی بخشدار شاندرمن نیز گزینه معاون فرمانداری ماسال می باشد ابراهیم چراغی معاون فرمانداری رضوانشهر نیز در صورت تغییر در فرمانداری شفت یکی از گزینه‌های فرمانداری این شهرستان است.

همچنین محمد ابروفراخ بخشدار مرکزی ماسال یکی از گزینه‌های مطرح برای معاون فرمانداری املش می‌باشد. محمدمهدی مظفری معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا که سابقه سرپرستی فرمانداری این شهرستان را نیز برعهده داشته است احتمال زیاد جانشین یونس محمودی در شهرستان املش خواهد شد در غیر این صورت حضور مظفری در رشت در قامت معاون فرماندار تقریبا قطعی است.

در شهرستان انزلی نیز حسین عظیمی نژاد بخشدار سابق فومن به عنوان معاون عمرانی فرمانداری انزلی منصوب می‌شود و همچنین سجاد کریمی پاشاکی نیز که به تازگی بعنوان معاون فرماندار انزلی منصوب شده بود به عنوان یکی از مدیران کل ستادی استانداری در دولت دوازدهم ادامه کار خواهد داد.

 

انتهای پیام/41646


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads